Kakebakelate Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Ny oppdatering, er tydeligvis liv i usbportene, bare ene musa som nekter å fungere. Men fortsatt ikke noe bilde på skjermen. Er koble til en vgakabel via den medfølgende overgang til skjermkortet. PCer sier jeg bare. Testet med en hdmikabel og en tv, men fortsatt ingen bilde.. Endret 19. februar 2012 av Runarbs Lenke til kommentar
greenman Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Har du både 6pin og 8pins strøm til skjermkortet? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du har plassert avtstandsstykker bak hovedkortet? Mulighet til å prøve med en annen PSU? Det lukter nok litt av RMA, men greit å sjekke alle mulige feilkilder før man ev. sender inn stasen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Får lånt meg et gammelt 8200 kort senere i dag bare for å eliminere skjermkortet som feilkilde, så kommer med en oppdatering senere i kveld. Har dessverre ikke noe psu som jeg kan få lånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå