AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2012 Komplisert spørsmål : *Om du får lyst på barn i fremtiden , vil du da være villig til å få barn med en kompis , one night stand , sæddonasjon eller adopsjon? *Hvordan ser du på fremtiden og eventuelt familieroller i et parforhold? Far / mor rolle etc i forhold til barn. Hyggelig at du ønsker å svare på spørsmålene her, selv om det er mange unge her som fortsatt tenker med lisjkaren... Det blir vel sæddonasjon, tror jeg. Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 har du noen gang ligget med en gutt? ja, en gang. det var før jeg fant ut at jeg er lesbisk Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e han gjorde tydeligvis en dårlig jobb ..... 6 Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Eller et sabla bra forarbeid! 7 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Ugh, kan ikke alle homofobene enten stille seriøse spørsmål eller finne seg en annen tråd å ta diskusjonen. Mitt spørsmål: Tror du det du liker og synes er pent ved jenter det samme som det en heterofil gutt synes. Eller tror du de er andre ting ved en jente som gjør at en lesbisk jente blir tiltrukket. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 (endret) Mitt spørsmål: Tror du det du liker og synes er pent ved jenter det samme som det en heterofil gutt synes.For å svare på det må man vel først finne ut hva heterofile gutter synes er attraktivt. Og det tror jeg du får omtrent like mange svar på som det finnes heterofile menn Og jeg mistenker egentlig at situasjonen ikke er så forskjellig for homofile kvinner. Endret 23. februar 2012 av Sutekh 1 Lenke til kommentar
Cair Paravel Skrevet 23. februar 2012 Del Skrevet 23. februar 2012 Kor stor innverknad trur du LLH og tilsvarande interesseorganisasjonar hadde på ditt val om å verte homofil? Er du positiv til støtteordningar for seksuell reorientering dersom dette aukar livskvaliteten til dei som søkjer hjelp? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2012 Jeg synes det er bra at det finnes hjelp til de som trenger det. Postet av anonym: b5fbae0096d4b9d8a8e7e70d98783d7e Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Har du opplevd det som problematisk å være homofil i dagens norske samfunn? Hva er eventuelt mest problematisk? Skulle du av og til ønske at du ikke var homofil/lesbisk? I så fall hvorfor? Føler du noen gang skam/avsky mot deg selv grunnet egne tanker/følelser/handlinger knyttet til legningen din og seksuell praksis? Dette er på ingen måte ment som at jeg mener det burde knyttes skam til det, jeg er kun nysgjerrig på om du har opplevd slike følelser. Har du gått gjennom prosesser hvor du gradvis godtar deg selv mer og mer(eventuelt litt opp og ned) for legningen din? Gikk det opp for deg gradvis? Eller våknet du bare en dag og "visste" at du var lesbisk? Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Kor stor innverknad trur du LLH og tilsvarande interesseorganisasjonar hadde på ditt val om å verte homofil? Er du positiv til støtteordningar for seksuell reorientering dersom dette aukar livskvaliteten til dei som søkjer hjelp? Hvor stor innvirkning tror du kirka hadde på ditt valg om å være hetro? 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 4. mars 2012 Del Skrevet 4. mars 2012 Hva synes du om Det Liberale Folkepartiet? Lenke til kommentar
Greysteel Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Nå er ikke jeg tråsdstarter, men jeg er en bifil jente som stort sett bare tiltrekkes av jenter, så jeg er sikkert mer eller mindre kvalifisert til å svare litt. Har du opplevd det som problematisk å være homofil i dagens norske samfunn? Hva er eventuelt mest problematisk? Skulle du av og til ønske at du ikke var homofil/lesbisk? I så fall hvorfor? Jeg har aldri opplevd det som problematisk. En sjelden gang hender det at jeg møter folk med litt usjarmerende holdninger, men det er så langt mellom dem at det nesten ikke er verdt å nevne. Føler du noen gang skam/avsky mot deg selv grunnet egne tanker/følelser/handlinger knyttet til legningen din og seksuell praksis? Dette er på ingen måte ment som at jeg mener det burde knyttes skam til det, jeg er kun nysgjerrig på om du har opplevd slike følelser. Nei, jeg har aldri opplevd slike følelser. Har du gått gjennom prosesser hvor du gradvis godtar deg selv mer og mer(eventuelt litt opp og ned) for legningen din? Gikk det opp for deg gradvis? Eller våknet du bare en dag og "visste" at du var lesbisk? Jeg har visst det siden ganske tidlig på barneskolen, og for min del var det vel aldri noen prosess. Omtrent samtidig som mange jevnaldrende såvidt begynte å fatte interesse for det motsatte kjønn, begynte jeg å bli interessert i andre jenter. Den minimale interessen min for gutter ble jeg først oppmerksom på i starten av tenårene, og det var langt vanskeligere å godta enn det at jeg foretrekker damer. Komplisert spørsmål : *Om du får lyst på barn i fremtiden , vil du da være villig til å få barn med en kompis , one night stand , sæddonasjon eller adopsjon? Jeg er i utgangspunktet ikke interessert i å få barn, men om det skulle endre seg, hadde jeg foretrukket å adoptere. Åpen sæddonasjon kunne muligens blitt aktuelt om kjæresten min var villig til å ta seg av graviditeten, men one night stands eller det å få barn med en kompis hadde vært fullstendig uaktuelt. *Hvordan ser du på fremtiden og eventuelt familieroller i et parforhold? Far / mor rolle etc i forhold til barn. Om jeg får barn med en kvinnelig kjæreste, så vil jo ikke dette barnet ha noen far. Det vil selvsagt ha en biologisk far, men med to mødre vil det ikke være noen mann der som fyller noen slags farsrolle. Lenke til kommentar
citronen Skrevet 7. mars 2012 Del Skrevet 7. mars 2012 Har du noen gode tips om hvordan man kan hindre samboere til å leve ut drømmen om jentesex? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Har du noen gode tips om hvordan man kan hindre samboere til å leve ut drømmen om jentesex? Si til henne at om hun ligger med noen andre enn deg så er det utroskap, og det er galt Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 I framtiden, vil du gifte deg/inngå partnerskap? Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 I framtiden, vil du gifte deg/inngå partnerskap? Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Hvis jeg finner drømmedama, så vil jeg nok gifte meg med henne. Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2012 Kunne du hatt sex med noen du bare har møtt over internett? Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Kunne du hatt sex med noen du bare har møtt over internett? Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Hvis jeg kjente personen godt nok, så, kanskje. Anonym poster: 2e55c4f1e90f10600c94de4b22c7ffe2 Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 20. mars 2012 Del Skrevet 20. mars 2012 Har du noen gode tips om hvordan man kan hindre samboere til å leve ut drømmen om jentesex? Hindre det? Ojsann! Jeg oppfordret til det, var en skikkelig gøy ting det. Kanskje det bare er meg, men jeg kan ikke annet enn å tenne på tanken om at en jente - en hvilken som helst [pen] jente, også min egen - blir slikket eller slikker en annen [like pen] jente. Lenke til kommentar
V?rbris Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hva er det på jentenes kropp som tenner på gutter? Røde fregner, pipi langstrømpefletter, hullrom mellom fortenna, store sprikende tær og vorter. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 14. mai 2012 Del Skrevet 14. mai 2012 Hei TS. Jeg synes det er modig av deg å svare på spørsmål. Jeg bare lurer på om du tenner mest på femme eller butch jenter? Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 16. mai 2012 Del Skrevet 16. mai 2012 Hvordan er det ang. sjalusien mellom to jenter? Blir det ingen sjalusi siden dere begge liker samme kjønn, eller blir det verre enn hva du tror hetrofile har? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg