Kammizez Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Er janteloven verkeleg so djupt forplanta i deg, at sjølv ein so liten kommentar får deg til å reagere? Det var meint som ein meir objektiv måte å vise at dei har noko mellom øyra. I stede for å berre sei at dei er smarte. Det var ikkje meint som eit angrep på din eigen situasjon i livet, alt handler ikkje om deg. Og nei, ingen som er kvotert inn her. Jeg har da ikke reagert på noenting. Jeg lurte bare på hva du studerte. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Man kan da være akademisk anlagt og løssluppen samtidig. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Studiet er Medisin, så vi har ein stor andel kvinner på studiet. Sjølvsagt,løse jenter finner man over alt. Men det er ein naturleg tanke (i alle fall for meg), at dei som har ein høgare utdanning ofte tenker meir igjennom konsekvensane av ting (Og overtenker ting for den del). Det er sjølvsagt ein generalisering, både far og mor, søster og venner av meg har ikkje høgare utdanning og er fornuftige mennesker. Men om ein drar alle under ein kamb, vil eg tru at folk som tar høgare utdanning feks er i mindre slåsskamper enn dei med lavare utdanning (Ja, eg ser ikkje på det å banke nokon bevistlaus som spesielt fornuftig). Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 6. mars 2012 Del Skrevet 6. mars 2012 Studiet er Medisin, så vi har ein stor andel kvinner på studiet. Sjølvsagt,løse jenter finner man over alt. Men det er ein naturleg tanke (i alle fall for meg), at dei som har ein høgare utdanning ofte tenker meir igjennom konsekvensane av ting (Og overtenker ting for den del). Det er sjølvsagt ein generalisering, både far og mor, søster og venner av meg har ikkje høgare utdanning og er fornuftige mennesker. Men om ein drar alle under ein kamb, vil eg tru at folk som tar høgare utdanning feks er i mindre slåsskamper enn dei med lavare utdanning (Ja, eg ser ikkje på det å banke nokon bevistlaus som spesielt fornuftig). Det trodde jeg, også. Før jeg begynte på høyere utdanning. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå