Anonym259235 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Knipset dette rundt juletider. Noen tilbakemeldinger? Endret 19. februar 2012 av Skrillex Lenke til kommentar
RasmusKRiis Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bildet er skarpt, har fine farger og er ikke overredigert som mange bilder er. Motivet er litt kjedelig da det bare er himmelen som er interresan, trærne gir ikke noe spesielt til bildet da jeg synes det bare gjør bildet rotete. Med kanskje et motiv til i tillegg til solnegangen kunne dette blitt bra da jeg liker fargene som kommer fram i bildet Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Bildet er skarpt, har fine farger og er ikke overredigert som mange bilder er. Motivet er litt kjedelig da det bare er himmelen som er interresan, trærne gir ikke noe spesielt til bildet da jeg synes det bare gjør bildet rotete. Med kanskje et motiv til i tillegg til solnegangen kunne dette blitt bra da jeg liker fargene som kommer fram i bildet Det er ikke redigert. Det var litt vanskelig å ekskludere trærne fra det stedet jeg sto på. Endret 20. februar 2012 av Al Capone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå