HDRI Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Underlig redskap Bildet er fjernet. Beskrivelse: Kom over denne underlige doningen. Hva er det? HDR redigert i pscs5 Evalueringsnivå Visning: Jeg ønsker å vise frem mitt bilde og få hyggelige tilbakemeldinger. Jeg setter pris på om du forteller kort hva du liker med bildet. Link til bildesiden Lenke til kommentar
Thebon Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Stilig! Vet ikke hva den gjør da.. 1 Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Tror denne fordeler ut for til storfeet jeg.Skal ikke si det sikkert. Lenke til kommentar
HDRI Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Tror denne fordeler ut for til storfeet jeg.Skal ikke si det sikkert. Hmm...sto inne på et industriområde. Grådig tung og brutal i hekken Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 (endret) Tror denne fordeler ut for til storfeet jeg.Skal ikke si det sikkert.Hmm...sto inne på et industriområde. Grådig tung og brutal i hekken Mener en legger silofor oppi denne og så blir det fordelt jevnt utover..stein,grus osv er den i hvertfall ikke til???.Lett litt på nett og kan se ut som en henger du legger rundball oppi,og så blir den da "revet" opp og spredt ut. Endret 20. februar 2012 av Jan Erik Engan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg