Gå til innhold

Flytte "Unallocated Space" til C:, EASEUS Partition manager

Stalthy

Anbefalte innlegg

Mornings!

Jeg sitter her å finner ut at jeg trenger jo ikke den teite D: partisjonen, jeg skal ikke ta de 2 sammen til 1, så jeg kommer med den geniale ideen at jeg tar over 300 gb ifra D: til C: så da var det bare å resize D: en da, null problem. Jaja, er så fint så, men unallocated space er noe dritt. Jeg kan bare Skape ny partisjoner, det vill jeg ikke. Jeg vill ha MERE PLASS PÅ C:! I windows diskamanager så vet jeg at detta ikke går, så da bruker jeg easeus partition mananger, men jeg finner det ikke ut hvordan jeg gjør det der.

Noen KJEMPE SNILLE FOLK som kan hjelpe meg her! Haster mye, skulle helst ha fått gjort det i løpet av kvelden!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stemmer det at du ikke har noe på din D: partisjon ?

Vet du hva de 98 MB er til ?

De 98 MB er en eller annen trolle mappe som er lagd av systemet, de lager en mappe med masse bokstaver og tall på, jeg kan gå på den men jeg må ha spesiell tillatelse, (selvom dette er en administrator bruker) og velger derfor å ikke gi meg selv den tillatelsen da dette kan nok gjøre noe "serious shit".

Men som sagt, den unallocated spacen er det jeg skal ha over på C:. Jeg skal altså ikke merge c og d sammen

Lenke til kommentar

Får ikke merget C: og den ledig plassen, siden D: opptar plass på disken mellom dem.

Må evt flytte D: til slutten av disken først.

Heh? Hva mener du

Og til han andre, ja jeg får flyttet dne til høyre, men da fjerner jeg plass (altså lage en til av "unallocated space")

På D: så er det et program som opptar plassen, kan ikke starte programmet tho..

post-204440-0-56585400-1329677887_thumb.png

post-204440-0-77914200-1329677895_thumb.png

Lenke til kommentar

Du fjerner da ikke plass på C: , du øker plass.

Skulle ikke du øke plass ?

__

Etter å ha googlet litt , ser det ut som om MRT filen er "Windows malicious software removal tool"

Tror ikke det er så farlig å få den fjernet.

Ville ganske enkel bare ha fjernet hele D:

Lenke til kommentar

Du fjerner da ikke plass på C: , du øker plass.

Skulle ikke du øke plass ?

__

Etter å ha googlet litt , ser det ut som om MRT filen er "Windows malicious software removal tool"

Tror ikke det er så farlig å få den fjernet.

Ville ganske enkel bare ha fjernet hele D:

Hvordan får jeg fjernet hele D: og tatt den over på C:

Bare slik at jeg ikke driter meg ut nå...

Lenke til kommentar

Du fjerner D: ved å høyreklikke på den :

2012-02-19_210825.png

Velg så "Delete Partition"

Dette vill ikke funke tror jeg, du kunne ikke legge til allocated space til c: så hvorfor skal dette funke.

Men detta funker! du tar den plassen, lager en partisjon, merger d og f, restarter , merger d og c.

:) Problem solved! (men jeg var litt redd for å merge de 2 pga mange sier at det ikke er lurt)

Lenke til kommentar

Ja, hvis du har klart å slette D: er jo resten bare tut og kjør :)

C: kan da utvides med letthet.

Ja men det som er dritt er at om man har noe på D: så mister man ALT, abusulutt alt!

Derfor må man ha backup, du kan ikke flytte all plass på disken som du selv vil.

Den må være sammenhengende, du kan ikke ha litt C: på starten og litt C: på slutten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...