KidComa Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har tenkt meg en joystick til mech og flyspill, men akkurat dette området er noe jeg ikke har beveget meg inn på på noen år. Er det noen som har noen anbefalinger? Jeg har tenkt på Saitek X45, men denne ser ikke ut til å ha force feedback. Tenkte meg en prisklasse rundt 1000 spenn, så ingen foreslå Thrustmaster HOTAS Cougar :wink: Lenke til kommentar
Danny Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hva med Thrustmaster Top Gun AfterBurner FFB har force fedback og er innen budsjettet ,du har også Saitek Cyborg 3D Force Feedback Stick Er ikke force fedback et must er jo logitech freedom 2.4 Personlig hadde jeg gått for saitek,thrustmaster syns jeg høres så jalla ut,tror det er bedre kvalitetet på saitek. Lenke til kommentar
Logan Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Thrustmaster syns jeg høres så jalla ut,tror det er bedre kvalitetet på saitek. Hva :o . Jeg ville snudd på det du sier jeg. Thrustmaster er noe av det bedre man får av sticker etc. HOTAS Cougar er jo rå, men det finnes rimeligere alternativer. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Thrustmaster er synonymt med kvalitet hva skikkelige flystikker angår ja. Ekte replikaer av styrestikkene til en F16 block c. HOTAS*. Glassfylte og håndlagd i USA. Dritbra. F-22 og F-16 TQS'n står fortsatt godt plantet på bordet. De nye Cougar stikkene er jo også noe å trakte etter, men de er jo dyre da. Rett i underkant av 3000 er mye dersom man ikke lever å ånder for flightsims... Saitek ble nevt, Saitek sine X45 stikker (etterfølger av X36 HOTAS) er også bra, mye bedre enn de billige stikkene til Thrustmaster, kalt Top Gun. De er for lette og virker "tynne". Saitek sitt X45 HOTAS system koster deg rundt en 1000 lapp hos Komplett, men Elkjøp selger de for 800kr. Alt avhenger av hvor mye penger du skal legge på bordet, men for all del, vurder seriøst å bruk såpass med penger at du kan få deg et HOTAS system. *HOTAS=Hands On Throttle And Stick Glede seg til LOMAC kommer ut... des,OUT! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Noen som vet om Microsoft Force Feedback 2 er ute av produksjon? Har leitet litt rundt i butikker (på web og fysiskt) etter den, men de eneste som har den er Databutikken.com som er i Sverige med 167 kr i frakt. Blir litt for mye Lenke til kommentar
KidComa Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Noen som vet om Microsoft Force Feedback 2 er ute av produksjon? Har leitet litt rundt i butikker (på web og fysiskt) etter den, men de eneste som har den er Databutikken.com som er i Sverige med 167 kr i frakt. Blir litt for mye Sjekk multicom, de har et par inne. [Edit]: Fant nettopp noen til hos Amraam til en langt bedre pris. Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har Microsoft Sidewinder 2 Force Feedback, og er VELDIG fornøyd med den. Absolut et godt kjøp hvis du velger denne!! Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. august 2003 Del Skrevet 25. august 2003 Post denne heller i Spillekategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg