RAK-foto Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 .... frost Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dette likte jeg. Synes både mønsteret, strukturen, fargene og lyset ble veldig fint. Godt sett ! Hva er det egentlig ? Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Dette likte jeg. Synes både mønsteret, strukturen, fargene og lyset ble veldig fint. Godt sett ! Hva er det egentlig ? Hei og takk for kommentaren din. Hva det er skal jeg forklare litt senere, men håper på litt flere kommentarer først. RAK-foto Endret 19. februar 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 kunne ligne en curlingbane, fin fargerik isbilde Lenke til kommentar
leifholm Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 kunne ligne en curlingbane, fin fargerik isbilde nej øl eller sodavandsdåser set gennem et tilfrosset vindue Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg syns det ligner på bokser. Ølbokser, colabokser og sånt. Men hva det er vet jeg ikke. Den ramma ligner på noe tre. Noe på en båt som er fylt med vann og så frosset? moro bilde iallefall. Lenke til kommentar
RAK-foto Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) kunne ligne en curlingbane, fin fargerik isbilde kunne ligne en curlingbane, fin fargerik isbilde nej øl eller sodavandsdåser set gennem et tilfrosset vindue Jeg syns det ligner på bokser. Ølbokser, colabokser og sånt. Men hva det er vet jeg ikke. Den ramma ligner på noe tre. Noe på en båt som er fylt med vann og så frosset? moro bilde iallefall. Hei og god kveld Tusen takk for kommentarene deres. Hva dette er: Jo det er brusbokser som er innfrosset i iskasser som stod på utstilling på Karl Johansgate i dag i forbindelse med VM i brett. Det var det. RAK-foto Endret 19. februar 2012 av RAK-foto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg