terje k. Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Har tenkt til å kjøpe denne pcen: http://www.dustinhome.no/asus-k53sm-ci7-22-6gb-750-gt630m-156-w7hp/product/5010619963?intcmp=searchProvider_dacsa Og jeg vil kjøpe med SSD harddisk, og lurer på om den har 1 eller 2 harddisk plasser.(Om jeg må kjøpe en stor SSD for å bytte ut HDD'en, eller kan beholde HDD'en og kjøpe en nokså liten SSD) Takk for alle svar på førehånd! Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 det er vel mulig å bytte ut optisk drev med en SSD, men da trenger du en HDD caddy/optibay eller lignende, men jeg klarer bare å finne det til mac, men det burde jo gå på PC også Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Siden jeg ikke har så mye erfaring innen for denne kategorien, kan du forklare det på en litt enklere måte? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Laptopen har ikke plass til 2 disker sånn som den blir solgt. Men det går an å ofre CD/DVD rom for å sette i en ekstra HDD. Dette gjøres ved å bruke en såkalt caddy som den ekstra HDDen monteres i. Å få tak i en caddy til denne typen laptop har jeg desverre ikke peiling på. Her er en liten video for å vise hva det går ut på: http://www.youtube.com/watch?v=eQuJrswnJ5g Endret 19. februar 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
terje k. Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Okei tusen takk!, skal prøve å researche litt å ser om jeg finner en sånn caddy, CD rommet har jeg egentlig ikke bruk for i hele tatt uansett så! Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Husk at garantien ryker hvis du bytter ut optisk drev med en harddisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå