Gå til innhold

Norman Security Suite installeres ikke

Anbefalte innlegg

Jeg har nettopp fornyet lisensen på Norman Security Suite og betalt ekstra for forlenget nedlasting og programmet på CD. Installasjon av ny programversjon etter lisensfornyelsen gikk uten problem, også på en eldre Win XP maskin. Etter installering av Windows oppdateringer på denne maskinen i går ble det crash og jeg måtte reinstallere OS, applikasjoner etc. Uproblematisk til jeg kommer til Norman SS. Etter å ha skrevet inn produktnøkkel starter installasjonen, avbrytes så med "tilbakekallingshandling". Det hjelper ikke å skru av Win brannmur. Hva er galt? Er det Norman serveren som ikke aksepter min lisens?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Min personlige erfaring med Norman Security Suite har de siste ti årene vært negativ.

Ren antivirus-installasjon har gått svært greit, men om man velger å inkludere brannmur og resterende tillegg i pakken blir det raskt bråstopp i mange tilfeller. Dette er beklagelig, siden jeg fra 1998 til 2003 var godt fornøyd med Norman.

Min erfaring er at dagens produkter er vanskelige å få installert riktig, og brannmur og webfilter m. cookieshåndtering er unødvendig masete.

Og er ikke brukergrensesnittet veldig gammeldags og uoversiktlig? Mitt inntrykk er i hvert fall slik.

Prøv Norton Internet Security 2012. Siden 2008-versjonen har de vært enten testvinnere eller nr 2 i tester hos pcworld.com, takket være utmerket ytelse og uskadeliggjøring av trusler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...