Gå til innhold

Nye SSX?


crazylazyboy

Anbefalte innlegg

Noen som har prøvd DLCen? Trodde jeg hadde solgt SSX, men hadde det ikke likevel. Laster ned DLCen nå. Btw litt rart at Mt Eddit og Classic Characters koster 40,- spenn hver på PSN, men kjøper man dem samlet koster det bare 54 spenn? Rart. Ikke at jeg klager. :)

 

Oppdatering: Retrokarakterene er egne karakterer, ikke bare nye skins til de gamle. (skjønt det kan diskuteres...) De har egne levels og eget utstyr, så vi har mer å åpne opp nå. Mnt Eddit er morsom å kjøre, og de to første rundene (begge fra toppen av fjellet i Race) endte jeg på 6 minutter 30 sekunder, pluss/minus noen sekunder. Dette var med retro-karakterer på level 1, men likevel. Det ser lovende ut. Eneste minuset var at jeg enkelte ganger tok en rail rett inn i en vegg eller et fjell, men det er ikke en stor sak, i bunn og grunn. Så langt lover det bra.

 

Oppdatering 2: Da jeg sjekket SSX for noen dager siden var Mnt Fuji og (nye) Eddie gratis å laste ned. Aner ikke om de fortsatt er det, men det er jo verdt å sjekke. :)

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

PSN er kjent for merkelige priser. Denne er faktisk ikke så ille. Husker den gangen det var billigere å kjøpe WipEout HD og tilleggspakken Fury, separat. Pussige greier.

 

Har testa Mt. Eddie, og er godt fornøyd.

 

Liker også de nye 15 minutters "Global events" som man kan finne nederst på hovedmenyen. Mye penger å tjene der. Er så mye folk som spiller der, så det myldrer med folk, ut fra start.

Lenke til kommentar

Har kjørt Mnt Eddit en stund (kun fra toppen) og begynner å gå lei allerede. Banen er rett og slett for kort. Klarer fint å presse tiden ned på seks minutter. Til forskjell klarte jeg å presse den lengste banen i SSX3 ned i 24 minutter og en del sekunder. Det er fire ganger så langt, og det etter en god del trening. Resten av fjellet i nye SSX er like kjedelig som før, og retro-karakterene er bare reskins. (med egne levels, riktignok.) Bare så lenge det varte, men så altfor kort.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg syntes at SSX var rått spill å spille men jeg savner måten med costomize tricks og klær på characters. det blir ikke det samme om å bytte farge på klær... og takk o lov at man kunne skippe africa deadly descent mot griff. det var kansje en av de mest rage banene jeg har noen gang hatt.

 

1 ting jeg angrer litt var å jukse på pengene på ridernet... nå føler jeg som en slacker :C antagligvis tar jeg å kjøper alle fargene på folka som at jeg kommer til riktig grei pris. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...