crazylazyboy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei. Jeg er veldig spent på hvordan det nye SSX (snowboard) spillet blir. Har noen noe peiling? Blir det bedre enn det forrige? Håper ikke det blir som dirt der toern var kjempebra og mens treenren (etter min mening) langt ifra levde opp til forventinigene. Gleder meg veldig til det kommer. Her kan du også dele dine forventiniger. Takk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Synest det ser bra ut, men enkelte ting trekker veldig ned for min del. Spesielt at det ikkje blir mogleg å kjøre på ski, samt at split-screen er borte vekk. Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Kommer vel demo neste uke, så finner ut da Lenke til kommentar
Vidkun Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hvis det ikke er split-screen så driter jeg i det. Lenke til kommentar
Jabby Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 SSX tricky er garantert det konsollspillet jeg har spilt mest av =) Det nye SSX ser ut til å bli vanvittig fett! Bestilte for lenge siden fra komplett da jeg så konkurransen de hadde på ssx Ps! Zeph, det er klart det ikke er ski i et snowboard only spill ^^ Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Demoen er ute nå! Hvor ? den er ikke på ps3 stor i vertfall¨ EDIT: ser at den bare er ute til xbox :/ http://www.gamereactor.no/nyheter/134101/SSX-demo+ute+n%E5+p%E5+Xbox+Live/ Endret 21. februar 2012 av igxx Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Demoen kommer ut på den amerikanse psn store senere idag, så vis man har det travelt er det bare å fikse en konto der Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Når kommer den til Norge PS3? og har den kommet til PC? Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Veldig god styring i spillet, liker også at man kan kjøre "overalt" uten at man treffer en usynlig vegg. Fin grafikk, kort loading, bra lyd. Det er derimot uhyre skuffende og lese at spillet ikke støtter splitscreen. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Synes styringen var litt uvant i starten, men det tok ikke lang tid før jeg vendte meg til den. Spillet ser og føles fantastisk ut. Det er faktisk første gangen på lenge at en demo har fått meg til å ville kjøpe et spill. Kanskje det er fordi vi har vært sulteforet på gode, urealistiske sportsspill denne generasjonen? Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dere heldige som har fått prøvd det, hva kan man gjøre i demoen? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tåpelige Micrsoft og gullmedlemskap... 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Synes demoen var skuffende. Skulle vært mer snøeffekter som de gamle spillene, skikkelig dype spor så jeg ikke her. Grafikken synes jeg var lite oppløst selv på Xbox 360. Surt at dette ikke kommer på pc i det hele tatt og det så ikke bra ut på konsoll heller. Endret 21. februar 2012 av iToMaN Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Er karakterene like tause som i On Tour, eller snakker de som i SSX3? Lenke til kommentar
major_stuen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Tåpelige Micrsoft og gullmedlemskap... Doh! Må man ha gullmedlemskap for å laste den ned?? Dårlige greier.. Endret 21. februar 2012 av major_stuen Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Dere heldige som har fått prøvd det, hva kan man gjøre i demoen? Demoen starter med en tutorial for triksing. Etter det kan du velge mellom to forskjellige baner, trick it eller race it. Det er vel det. Ellers kommer det opp scorene til vennene dine. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 når kommer den til ps3 amerika ? og ps3 europa ? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 I morra, tydeligvis. http://www.nowgamer.com/news/1253675/ssx_demo_hits_xbox_live_headed_to_ps3_tomorrow.html Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Tåpelige Micrsoft og gullmedlemskap... Doh! Må man ha gullmedlemskap for å laste den ned?? Dårlige greier.. De som ikke har XBL Gold må vente en ekstra uke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå