Toalettet Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 hei. jeg skal ha nye headset. trenger noen med SYK bass! og god og klar lyd! hvilke av de to bør jeg velge? vil helst bruke så lite penger som mulig. Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Sony sin XB-serie (Sony MDR-XB500/700/1000 etc.). Lenke til kommentar
nipton Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Samme Tråd som deg : https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1415944 Beyerdynamic DT 770 https://prisguiden.no/produkt/beyerdynamic-dt-770-pro-17293 Nesten alt av Denon, Beyerdynamic og Sennheiser knuse Beats. Sawwwi the hype is not real Test: http://www.dinside.no/833828/test-hodetelefoner-i-saerklasse Endret 21. februar 2012 av nipton 2 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Kan noen i det hele tatt svare på det jeg spurte om? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kan noen i det hele tatt svare på det jeg spurte om? Vel, du etterspør god lyd og vil bruke så lite penger som mulig. Da har du jo fått de beste svarene til det formålet. Beats er ikke verdt pengene (ifølge de som har peiling), ihvertfall ikke hvis du opererer på budsjett. 3 Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Ah.. ok! Ja du har rett. Takk for svar. Men jeg bare lurer på.. hvilke headset av Beats'ene har den beste bassen? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 (endret) Jevnt over har ikke Beats "bra bass" - det er rett og slett for mye av det gode, selv for hip-hop. Imponerende som subwoofer, men ikke en hodetelefon jeg ville betalt listepris for. Forrige gang jeg prøvde en Beats-hodetelefon (Studio) var inntrykket følgende: Wu-Tang Clan og NWA m.fl. høres ut som noen har begravet vokalen under en haug med våte håndklær. Rock og metal høres ut som det er mikset av noen med tidenes fyllesyke og angst for diskant. Rick James var bare deprimerende. Solo-versjonen er ikke så voldsom. Milevis fra nøytral, men mener å huske at det ikke var noe jeg reagerte direkte på. Pro-versjonen har muligens fått best rykte, men har til gode å prøve disse. Innen klassen "billig og mye bass" kan jeg bare gjenta Sony XB-anbefalningen. For øvrig ikke så dumt å spesifisere bruksområde. Stasjonær eller (halv-) portabel? Endret 27. februar 2012 av AiKi 1 Lenke til kommentar
HTCPetter Skrevet 25. februar 2012 Del Skrevet 25. februar 2012 Ah.. ok! Ja du har rett. Takk for svar. Men jeg bare lurer på.. hvilke headset av Beats'ene har den beste bassen? Har prøvd solo HD engang. Men Studio er bedre i bassen(har studio selv.). Det er de beste hodetelefonene jeg noen gang har hatt. Men det finnes sikkert bedre da jeg bare har hatt disse og skullcandy lowrider, da. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 26. februar 2012 Del Skrevet 26. februar 2012 Studio såklart. Større jo mer bass. Synes Solo HD blir for små, og at du får "SYK bass" ut av disse tviler jeg på. Studio gir isåfall mye bass. Lenke til kommentar
Toalettet Skrevet 28. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg lover deg! Jeg prøvde SOLO og de hadde faen meg sick bass! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 Jeg lover deg! Jeg prøvde SOLO og de hadde faen meg sick bass! De har syk bass, ja. Men headphonesa er no drit forde.. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 2. mars 2012 Del Skrevet 2. mars 2012 (endret) Ultrasone er også kjent for bass. Anbefaler å styre unna alle Monsterprodukta, lite produkt for prisen. Endret 2. mars 2012 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
Sippsapp Skrevet 8. mars 2012 Del Skrevet 8. mars 2012 Helt klart, solo hd. MYE mer kompakte og nærmest like god lyd og bass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå