JoaHen Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg har nylig kjøpt NEC 1100 DVD+R/RW til PC'n min. Tok ut den gamle CD-R/RW og dyttet den inn med samme jumper posisjon. Nero finner den ikke, Windows Explorer finner den ikke før jeg dytter inn en cd... At Nero ikke finner den er litt kjedelig ettersom jeg ikke får brent en backup av filene mine - slik at jeg kan få fjernet den H!!**#& XP. Det merkelige med WE er at den plutselig tror jeg har tre og av og til 4 CD-ROM spillere i maskinen !!!! Jeg har kun en DVD og en DVD+R/RW... Men i Enhetsbehandling får jeg opp begge med riktig navn og nummer, og den sier også at alt fungerer som det skal....!! Hva kan være feil - skal noen jumpere bytte plass eller skal jeg bare kaste maskinen ut av vinduet? Joachim Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 ...bare kaste maskinen ut av vinduet? Joachim Prøv å oppdatere til siste versjon av Nero først. Ikke sikkert versjonen du har nå støtter brenneren. Lenke til kommentar
JoaHen Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 MEN problemet med Windows Explorer vedvarer.... Er ikke XP klar over at det nå finnes DVD-brennere. Microsoft er jo med på å finansiere utviklingen av DVD+R/RW formatet! Joachim Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå