4D Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 http://cdon.no/elektronikk/acer_predator_g5910_intel_core_i7-2600%2c_16gb%2c_128_ssd_%2b_1000gb_7.2k_rpm%2c_dvd-rw%2c_gtx560ti_1280mb-15561422 Jeg vet ikke så mye om pc men det ser ut som en bra pris. Bør jeg vente med å kjøpe ny? når går prisene ned på datamaskiner? vet dere om noen bedre altarnativ? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) det er et bedre alternativ å bygge selv, du får bedre komponenter, bedre kvalitet på komponentene, bedre deler tilpasset hva du selv trenger, mindre støy, oppgraderingsmuligheter og kunnskap det er slettes ikke vanskelig, og du lærer mye hvis du vil jeg jeg komme med forslag til deler her er et oppsett på Dustinhome.no som er kraftigere, stillere, kjøligere, mer oppgraderbart, mer harddiskplass, bedre kvalitet, uten alt dill dall som Acer har installert og frem for alt så har du noe å være stolt av når du er ferdig! Endret 19. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
4D Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 det er et bedre alternativ å bygge selv, du får bedre komponenter, bedre kvalitet på komponentene, bedre deler tilpasset hva du selv trenger, mindre støy, oppgraderingsmuligheter og kunnskap det er slettes ikke vanskelig, og du lærer mye hvis du vil jeg jeg komme med forslag til deler jeg vet det men jeg vet ikke hvordan jeg bygger pc Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 man har for for eksempel Newegg sin "how to build a computer" serie http://www.youtube.com/watch?src_vid=lPIXAtNGGCw&v=d_56kyib-Ls&annotation_id=annotation_92066&feature=iv Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 hvis du er HELT imot å bygge pc selv, handle deler på netshop.no så bygger de pcn for deg for 500 kroner. Lenke til kommentar
4D Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 hvis du er HELT imot å bygge pc selv, handle deler på netshop.no så bygger de pcn for deg for 500 kroner. men e det billigere Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 hvis du er HELT imot å bygge pc selv, handle deler på netshop.no så bygger de pcn for deg for 500 kroner. men e det billigere så du er absolutt 100% sikker på å ikke bygge selv? vel, det er vel bedre å la netshop bygge PCen for 500kr (som du kunne brukt på komponenter) enn å kjøpe ferdigbygget skrap... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå