NorseDiablo Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei. Jeg jobber med en ny norsk Diablo 3 fanside og jeg lurer på om det er noen av dere som er villig til å gi vekk litt tid på å sjekke den ut, gi meg litt feedback og sånt, så jeg kan forbedre den før den skal åpnes for alle. Trenger hjelp helst fra noen som er en del på nett. Så hvis dette er noe for deg.. Da kan du sende en epost til [email protected] med kort forklaring om hvorfor du ønsker å hjelpe akkurat med dette her og om du har noen spesielle egenskaper som kan hjelpe fansiden å forbedres. Takk for du tok deg tid til å lese dette her. Ser fram til å høre noe fra deg! Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du avslørte nettop nettsiden din via mailadressen Gj! Ser billig ut. Dagens nettsider krever masse design.. Det får du dessverre ikke om du ikke kjøper/leier/lager tema selv Best of luck! Lenke til kommentar
NorseDiablo Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 (endret) Du avslørte nettop nettsiden din via mailadressen Gj! Ser billig ut. Dagens nettsider krever masse design.. Det får du dessverre ikke om du ikke kjøper/leier/lager tema selv Best of luck! Greit nok den var lett å komme til men jeg sa dette var en side som ble jobbet med. Hvis du ser på den nå, så har vi kommet noe lenger. Den ser ikke billig ut, etter min mening. Og det du så på, er nok ikke det du ser idag. Og det du ser idag, ser du kanskje ikke imorgen fordi vi jobber konstant med siden skal se bra ut og får feedback fra andre. Men som sagt, siden er ikke ferdig og vi har ikke åpnet for nye medlemmer, så jeg håper dere gir den en sjans når tiden er inne. Jeg oppdaterer hvordan det går med siden igjennom Twitter\Facebook. Endret 21. februar 2012 av NorseDiablo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå