Gå til innhold

Samsung Galaxy Ace Musikknedlasting?

soviken

Anbefalte innlegg

Hei! Min mor har nettopp fått seg en Samsung galaxy ace, og jeg skal laste inn musikk på den da.. men hvordan? er det ingen metoder der du bare kan dra og slippe? for hvilken mappe skal jeg slippe inn i liksom? jeg prøvde å lage en ny mappe men det funket ikke.. og har selv en iphone 4s som jeg bruker itunes til, går det på androiden og?

Hjeeelp?

noen andre som har galaxy ace?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm, trur nok det skal kunne gjøres på samme måte som med Galaxy SII'n min.

Det fungerer ikke med iTunes trur jeg, aldri prøvd værtfall..

Men det skal fungere vis du kobler Ace'n opp mot pc'n, så åpner du mappen på mobilen.

SÅ vis hu har en minnebrikke i så skal det vel være en mappe som heter CARD og en som heter Phone.

SÅ går du inn på Phone, så inn på mappen media, så kan du bare lage en mappe med f.eks navnet ''musikk'' å legge det inn der..

Lettere versjon:

Koble mobilen til pc'n> Start > Datamaskin > ''Mobil Navn'' > Phone > Media > Lag ny mappe med navnet ''musikk'' > Legg inn musikken.

Håper det fungerer :thumbup:

Lenke til kommentar

Har både hatt Samsung og HTC telefoner der jeg oppretter ei mappe som jeg kaller "musikk" på minnekortet, og drar musikkfilene over her etter oppkobling av telefon mot en pc. Musikken vil telefonen finne automatisk. Ikke vanskeligere enn dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...