marsvo666 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei, Nå har jeg ikke bygget meg pc på 7år!!!!! Så er på tide og komme inn i det igjen, har lyst å bygge noe bra denne gangen, Har 20k jeg kan bruke på PC+ Skjerm. Jeg har ikke så god "peiling" som jeg en gang hadde når det gelder datakomonenter. Så trenger litt hjelp ang Skjermkort,Cpu,HK,RAM OG alt annet jeg trenger. Hva er best og kjøre OS på SSD Disk? Har ikke peiling på hva som er bra eller ikke.. Så vist der er noen som er litt "nerd" på data og kan hjelpe meg så setter jeg STOR pris på det. Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) noen ønsker rundt kabinett? stilrent? masse lys? vindu? ønsket skjermstørrelse? foretrekker du bildekvalitet eller FPS? her har jeg ett oppsett: hvis kabinett skal byttes ut med ett uten vindu er det en tanke å bytte ut prosessorkjøler med en luftkjøler skjermen som er valgt er regnet som en at de beste innenfor bildekvalitet, men har litt lang responstid Endret 19. februar 2012 av olestokk Lenke til kommentar
marsvo666 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Vi ha et anonymt kabinett, Skjermstørrelse mellom 22-24" FPS/Bildekvalitet litt av alt kansje? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 anonymt kabinett som for eksempel Fractal Design Define R3? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 nytt forslag: Hovedkort: Asus P8Z68-V Pro/Gen3 Minne: Corsair Vengeance LP 8GB (2x4GB) Strømforsyning: Corsair AX 850W Skjerm: Dell U2412M Kabinett: Fractal Design Define R3 SSD: Intel 520 120GB Prosessor: Intel Core i5 2500K Operativsystem: Windows 7 HP OEM 64bit Prosessorkjøler: Phanteks PH-TC14PE Optisk drev: Damsung DVD-RW' Grafikkort: Sapphire HD 7970 Harddisk: Seagate Barracuda 3TB total pris på oppsettet med frakt: 16860kr hvis du er "audiofil" kan du også droppe inn et lydkort, som for eksempel Creative X-Fi Fatal1ty Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå