AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 hei er en gutt på 17. har vert sammen med dena fantastiske jenta i snart 2år og trodde jeg hadde funnet mitt lifs kjærlighet. har ikke hatt no form for kjereste før og elsket henne over alt på jord. men for et par dager siden sa hun at det ikke funket lenger å sa at det var henne som hadde problemer. hun sa at vi fortsatt kunne vere venner og at jeg var den mest ålregte typen hu noen gang hadde møtt. etter å ha snakka litt med vennine hennes viste det seg at hu hadde møtt en på toget for en stund siden. flere av vennine hennes viste ikke helt hva hun drev med. sliter heftig ettersom jeg elsker henne og vill ikke at hu skall forlate meg. føler meg bare helt neffor å har mista løsta til alt. blir lei meg hver gang jeg ser ho og det er litt vansklig siden vi går på samma skole. vurderer å droppe ut ettersom jeg føler meg uvel ver gang jeg ser hu å det blir flere ganger om dan. trengte bare å få letta litt på tryke men svar hadde vert greit må bare beklage skrive feil ettersom jeg har dysleksi å er litt små full. Postet av anonym: 3b155d5a98cae8e2e061bd5f51191f16 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Gi det noen uker før du legger deg ned i grøften for å dø. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 gutta mener at jeg skall begyne å se på andre men det går liksom ikke klarer ikke stoppe å temke på henne hun er liksom over alt inni hu mitt kalrer ikke gå henne ut dø høres på mage måteer litt godt ut og har på en måte vert inne på tanken Postet av anonym: 3b155d5a98cae8e2e061bd5f51191f16 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er helt normalt å føle seg slik som du gjør nå. Du trenger nødvendigvis ikke å hoppe deg rett inn i singellivet enda, men forelskelsen vil kvele seg selv og forsvinne om du bare fortrenger den. Få tankene dine på andre ting, og prøv å ikke sipp over alle de gode tidene. Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Samle sammen gutta og ta en real snakkis Fordriv tiden din med en hobby! Vanskelig, men går over etterhvert 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 lurer på om det finnes et anonymt sted for chat der man kan snakke med personer om slikt hadde følt det bedere vis jeg hadde fått snakket skikkelig med noen Postet av anonym: 3b155d5a98cae8e2e061bd5f51191f16 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Au da. Har du sett mange filmer hvor hovedpersonen dauer rett etter at dama slo opp? Det ville vært en ganske dårlig film, syns du ikke? Filmen din har en slutt. Du vet bare ikke hvordan den slutten er enda. La oss krysse fingrene for at den filmen inneholder mye annet rart enn å bare stirre i veggen og se på malinga tørke. La oss håpe at du blir dumpa og dumper andre et par ganger til, men så finner ei ny en som da er perfekt match, og som du kommer til å ha det mye fint med, du vet, reising, kosing, kanskje unger osv. At du savner dama er på en måte fint. Det er jo et tegn på at du har hatt det bra. Jeg savner nesten ikke en dritt i livet mitt, annet enn å få tilbake årene som gikk. 7 Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Selvom det ikke føles sånn så er det noe som heter "Tiden leger alle sår", enten du tror det eller ikke ser jeg ikke noe grunn til at du ikke skal komme deg over dette med mindre du stenger deg inne på rommet ditt og bor i din egen lille boble. Viktigste er å gjøre andre ting som gjør at du du mister fokus på det negative! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hun gjorde det rette, hun er forelsket i en annen fyr. Så heller det å være utro og la deg leve i uvitenhet så slo hun opp for å prøve ut med den nye fyren. Hun skal ha for det. Hun vet ikke om gresset er grønnere på den andre siden men hun tok nå en sjangs. Men over til TS, bruk tiden din på andre, hobbyer, venner, familie osv. Bruk tiden på skolearbeid og andre ting som du gjorde før du ble sammen med dama. Tingen er at du må komme i en rutine der du ikke tenker så mye på x'en din. Det å se på nye damer med engang er bare tull, fiks deg selv først. Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 wow, been there. Har vaert der flere ganger, siste gangen endte med 3 maaneder med ingen livslyst. Det gaar over, tro meg. Du er bare 17, ja det sier ingenting for deg akkurat naa. Du har faktisk livet foran deg. 1 Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Nihilist sier mye bra! Angående chat: du kan sende PM til en rekke brukere på dette forumet. Det er en egen tråd hvor man kan melde seg opp om samtalepartner. Jeg er selv der, så det er bare å ta kontakt. Jeg vet ikke hvem noen på dette forumet er IRL, så sånn sett er det anonymt. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 En helt normal følelse som forsvinner en stund etter at du har sluttet å prate med henne. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) men for et par dager siden sa hun at det ikke funket lenger å sa at det var henne som hadde problemer. hun sa at vi fortsatt kunne vere venner "Det er ikke deg, det er meg." Denne jenta hørtes ikke veldig spesiell eller fantastisk ut. Det der er sånn omtrent alle jenter sier. Det er bare du som er forelsket. Get over it. Endret 19. februar 2012 av ikkespisgress 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 takk for alle svar. har snakka en del med ei vennine i dag og fåt letta en del på trykket. skall prøva å få tankene på andre ting. Postet av anonym: 3b155d5a98cae8e2e061bd5f51191f16 Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Hekkan, er ikke noe særlig den situasjoen hun satte deg inn i, men se på den lyse siden du er kun 17 år og har så mye foran deg. Tenk deg du går ennå på VSG vil eg anta siden du er 17 år. Tenk heller på din fremtid hva du skal studere etc er mye damer å finne på campus når den tid kommer Prøvd å vær med venner og prøv rett og slett å gjøre ting som fyller dagene dine så du ikke føler deg deppa. Hvis du er glad i aktivitet vil jeg f.eks anbefale MMA, styrketrening og fotball. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 lurer på om det finnes et anonymt sted for chat der man kan snakke med personer om slikt hadde følt det bedere vis jeg hadde fått snakket skikkelig med noen Postet av anonym: 3b155d5a98cae8e2e061bd5f51191f16 Dating nettside? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå