fredde123 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Hei jeg drar på bartenderskolen til sommeren probleme er bare hvilken? frem til nå står det mellom H.butler og den Europeisk bartender skolen. noen erfaringer? positive og negative. Også lurer jeg på om noen vet hvordan det er å jobbe på båt som bartender.. Hvordan ting fungerer? (vakt ordninger, lønn, når man begynner å jobbe vanligvis?) Å om det er enkelt å ordne seg jobb? og hva ligger vanligvis lønnen på uten båt i norge om man arbeider fast ett sted? også er det bare å dele tips og triks innen for yrke. bra steder å søke og opplevlser evt;) Takker for all hjelp Gleder meg Endret 19. februar 2012 av fredde123 Lenke til kommentar
weebl Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 om du jobber på båt så må du også ha et sikkerhetskurs, sånn ellers så er det vanlig å være på båten i 2 uker elns og så på land i 2-4 elns, du jobber også gjerne lengre skift enn det er vanlig å gjøre på land. skal du jobbe i bar i båt i Norge så er vel det eneste alternativet hurtigruten evt danskebåten etc. men det er mye konkurranse i dette arbeidsmarkedet da utenlandsk arbeidskraft som oftest er billigere Lenke til kommentar
fredde123 Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 ok takker for svar Lenke til kommentar
multisync Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Muligens litt sent ute, men er ganske sikker på at danskebåten (aka. Color Line) kun tar inn faglærte bartendere Faren min var barkeeper på en av båtene og hadde ansvar for alle barene, så har møtt de fleste av bartenderne. Endret 28. februar 2012 av multisync Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå