Gå til innhold

Hjemmelaga stunt-video

Velmont

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg bekrefter: den var KJEDELIG!  :woot: på musikksiden kunne dere dog ha forbedret dere en god smule.. er de tbare meg, eller hørte jeg faktisk Limp Bizkit inni der?  :grumpy:  hjælp!

Javel, får bli din mening. :-?

Limp Bizkit? Neei? - Men en av sangene jeg ikke har så mye til felles for i filmen er "Linkin Park - Papercut". Den passer ikke helt inn fordi det er ikke noe jeg setter på selv...

Hadde du lest teksten og hørt på den fine avsluttningsmusikken så står alle sangene listet opp der.

Men jeg synes uansett det var synd at du hatet den så inderlig som du tydligvis gjorde.

Lenke til kommentar
skal ikke si noe jeg... bare syntes det blir tåpelig når "unger" skal ta etter hele "Jackass-hypen" .... :shrug:

Det hadde jeg også sagt, men jeg har tydligvis lagd den, så kan ikke si dét ;) -- Synes den er mye bedre enn mye annet jeg har sett uansett. Men er vel fordi jeg ser mer på det tekniske, og at jeg har lagd den selv. Får et litt spesielt forhold til den da.

Også det at det faktisk er en god del som liker den veldig godt :)

Heeeldigvis var nok ikke du i målgruppen heller -> da gjør det ikke så mye at du ikke likte den uansett :wink:

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...