DraZeN Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Amatørmessig! Oj se på meg , jeg hoppa i en busk , *skrikehøyt*!!! Fan det blir bra film! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Så linken funker, bare jeg må stå i "kø" for å dl? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Amatørmessig! Oj se på meg , jeg hoppa i en busk , *skrikehøyt*!!! Fan det blir bra film! Jepp.. Vi jobber verken som stunt-menn eller jeg som kamera-mann/klipper eller liknende. Spesielt ikke da jeg var 14 år. Så da blir det automatisk amatør. Kommer ikke utenom dét, uansett hvor bra det er Men jeg setter opp en bittorrent seed. Tar bare veldig lang tid før den blir "moderert" og lagt ut på inet. Så da slipper vi dette ftp maset, men så spørs det da: hvor mange bruker bittorrent? (tror emule, edonkey o.l. er bittorrent klienter) Ellers så synes jeg det er få tilbakemeldinger. Har fått 2, en negativ og en positiv, og begge så filmen? Kom med hva dere synes! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Ellers så synes jeg det er få tilbakemeldinger. Har fått 2, en negativ og en positiv, og begge så filmen? Kom med hva dere synes!Skulle så gjerne sagt hva jeg mener om filmen, bare jeg kan få dl den! linken funker ikke for meg!! er det fordi det er fult med folk som laster ned eller? må jeg vente i kø for å dl? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 22. august 2003 Forfatter Del Skrevet 22. august 2003 Så linken funker, bare jeg må stå i "kø" for å dl? Sant, er 3 stk som laster ned nå. Det er faktisk alltid 3 stk, utenom på morgenen og dagen. Men på kvelden og natta er det ganske stor belastning på nettet mitt her Lenke til kommentar
Gef Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Sant, er 3 stk som laster ned nå. Det er faktisk alltid 3 stk, utenom på morgenen og dagen. Men på kvelden og natta er det ganske stor belastning på nettet mitt her Ok, da venter jeg, så får du få min tilbake melding når den er ferdig nedlastet, når enn det måtte være nå som jeg leser hvor fort det går å dl'e Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 noen som har sett bad neighbourhood eller heroes of telemark? dem driver med mye tøfft.. veldi gode på ski og han ene er vel norges beste på bmx.. men cky er også konge Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Sant, er 3 stk som laster ned nå. Det er faktisk alltid 3 stk, utenom på morgenen og dagen. Men på kvelden og natta er det ganske stor belastning på nettet mitt her Ok, da venter jeg, så får du få min tilbake melding når den er ferdig nedlastet, når enn det måtte være nå som jeg leser hvor fort det går å dl'e Nå er bittorrent linken oppe, dvs at jo flere som laster ned, jo mer bandwitdh blir tilgjengelig. Så nå kan alle laste ned. (går sikkert litt tregt i starten om vi er få som laster ned, noe jeg antar vi blir). Lenke til kommentar
KakeMonster Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Joda, konge film! Way to go Odin! Jon eier jo! BitTorrent nedlastingen gikk ganske bra ja ... Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 No spørs det kor bra filmen er då. Tar liksom litt for lang tid dette her, har berre 50KB/s ned. Om det er nokon andre som vil hente ned, gjer det no, eg sitt på 100MBits linje for øyeblikket... Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Får 420 kb inn nå.. er det hr. Kilogram som seeder bra? du må gjerne fortsette å seede etter avsluttet nedlasting Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 No spørs det kor bra filmen er då. Tar liksom litt for lang tid dette her, har berre 50KB/s ned. Om det er nokon andre som vil hente ned, gjer det no, eg sitt på 100MBits linje for øyeblikket... Hehe, når DU nå laster ned så er jeg virkelig glad at jeg satt opp en bittorrent Jeg mista nemlig 1mbit linja mi idag(?). Jeg har bare 43kB/s ut nå. Ligger der konstant. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Nå fikk jeg endelig sett filmen. Var ganske kul, men det ble litt mye selvbusking ( ) Det morsomste var jo når dere dytta en fyr oppi en søppelbøtte ned fra taket, og når dere hoppa ned på trampolinen og tryna som f. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 hmss. så den nå.. er vel den verste jackass-kopien jeg har sett må jeg desverre si.. deres fabelaktige "ZtuntZ" er rett og slett utrolig uoriginale og trukket ut... søppelkasse to gulv var bra.. thats it... eller var det bare kjedelig og de fleset har sett det før... skal det være morsomt skal det se vondt ut! Og bare 3-4 av fallene deres var ille.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 hmss. så den nå.. er vel den verste jackass-kopien jeg har sett må jeg desverre si.. deres fabelaktige "ZtuntZ" er rett og slett utrolig uoriginale og trukket ut... søppelkasse to gulv var bra.. thats it... eller var det bare kjedelig og de fleset har sett det før... skal det være morsomt skal det se vondt ut! Og bare 3-4 av fallene deres var ille.. Hehe, javel. Du får lov til å mene det. -- Er nok en del rett i det også. Det som gjør vår film bedre enn andres er ikke "vågale" ting. Fordi der er det ikke mye nytt.. Men teknisk sett er filmen bedre enn mange andres. Det er mange som liker filmen for klippinga og musikken. Men du KJEDA deg altså? Var det virkelig slik? (fordi det har jeg ikke hørt før, har hørt: "Har sett alt før, har sett alt gjort bedre før, men det var grei underholdning :)") Og noen liker den veldig godt - Spesielt da vi viste den på juleballet i 2002, ingen hadde sett det andre plasser enn på "jackass" og da ble det ganske rart å se at normale folk også kunne leke på den måten.. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Er ganske enig med HalTan her...eneste at jeg syntes ikke at det er den dårligste stuntvideoen jeg har sett, men så har jo jeg og HalTan sett helt forskjellige stunt videoer dah. Likte også det med søppeldonken, men resten kunne til tider være litt kjedelig å se på. En ganske bra redigert film. Tips: jo mer vågale og smertefulle stuntsene blir, jo kjekkere og morsommere er det å se på! Dere hadde ikke så "veldig" vågale og smertefulle stunts, det var det som gjorde det så kjedelig. Å renne ned en bitteliten gressbakke som er 2-2.5m lang i en lekebil, er jo ikke akkurat smertefullt og vågalt, ikke heller det med å hoppe ned en sanddyne. Har gjort det mange ganger, har ikke gjort vondt en plass Jeg bare sier min mening. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Innholdet var kanskje ikke det mest vågale, men det var nå fint innpakket. Råmaterialet er jo uansett gammelt. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 23. august 2003 Forfatter Del Skrevet 23. august 2003 Er ganske enig med HalTan her...eneste at jeg syntes ikke at det er den dårligste stuntvideoen jeg har sett, men så har jo jeg og HalTan sett helt forskjellige stunt videoer dah. Likte også det med søppeldonken, men resten kunne til tider være litt kjedelig å se på. En ganske bra redigert film. Tips: jo mer vågale og smertefulle stuntsene blir, jo kjekkere og morsommere er det å se på! Dere hadde ikke så "veldig" vågale og smertefulle stunts, det var det som gjorde det så kjedelig. Å renne ned en bitteliten gressbakke som er 2-2.5m lang i en lekebil, er jo ikke akkurat smertefullt og vågalt, ikke heller det med å hoppe ned en sanddyne. Har gjort det mange ganger, har ikke gjort vondt en plass Jeg bare sier min mening. Jepp, men nå er den jo ikke laget for å tøye grenser da Har jo egentlig sagt dét.. Fordelene jeg kommer på er: bra redigert (synes jeg selv ), god musikk, god kvalitet, passe lang (shopping-carts tingen er litt for lang), de 16-17 minuttene går utrolig raskt og det er tross alt noen små redde fjortenåringer som leker seg med kamera. Hadde aldri tenkt å vise det andre plasser enn juleballet (den versjonen var kuttet opp i 3 filmer, 3min, 2min og 1min). Så spurte mange om en større versjon, så vi tok bare det samme gamle materialet (6 miniDV kassetter) og redigerte det på ny, på en bedre måte og med mye bedre tid.. Så resultatet du ser er egentlig noe som ble laget til de som ville se mer av opptakene.. Hadde jeg laget for slike kravstore folk som dere hadde jeg nok tatt vekk enda mer Uansett så er jeg veldig fornøyd med den, og det er dét som teller for meg Kjekt at noen liker den iallfall, går jo over forventning dét. (Husk; dere kjenner oss ikke, da blir det ikke like kjekt å se på som for folk som kjenner oss).. Ellers så kan jeg jo si at vi alle sammen er flinkere med PC enn med stunts, vi er ikke noen "tøffe" drittunger som banker opp andre. Jeg for min del er en liten Linux-fantast som egentlig ikke har så mye ute å gjøre (litt overdrevet da ) Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Litt sånn som Bad Neighbourhood, Latvian CKY, CKY, Jackass, Dirty Sanchez, og Stripa. Blitt gjort før men morosamt å se på http://www.lcky.lv/movies.php Jevli morsomt å se på østblokk-barn gjøre stunts Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå