Gå til innhold

Hjemmelaga stunt-video

Velmont

Anbefalte innlegg

Jeg og 2 kamerater laget i 2001 en stunt video. Det var altså før "alle" gjorde det, men det er allikevel litt teit.

Vi var heldigvis 14... 8) Dere kan få laste den ned men jeg kan ikke ta mer enn 3 brukere om gangen (ellers så får dere så dårlig fart :roll:) så det blir sikkert kø.

Filmen er ca 16:30min lang og er 260mb. Om du gidder, last ned ZtuntZ High Quality

Og - ja, vi vet at hjemmelagde stunt-filmer er teite, trenger ikke 20 innlegg som forteller oss det :yes: (men synes vår er litt kult også, ellers hadde jeg ikke posta :p)

------------------------- Resten nedfor er gammelt

Edit: er tilbake med FTP, Bittorrent seed osv er nede ;)

Nå har jeg fått opp en bittorrent link. Bruk heller denne enn ftp serveren, lurer på om jeg bare skal ta ned ftp serveren for å få bedre bandwidth til bittorrent.

Når dere har lastet den ned, vær så snill og la programmet være oppe litt lengre så kan flere laste ned. Men spørs om alle har bittorrent programmet.

Uansett, her kan dere laste ned bittorrent programmet: http://www.dessent.net/btfaq/#where

Kan også lese hva det er der.

Når dere har programmet inne klikk her: http://velmont.jubalon.net/ztuntz/ztuntz-bit.torrent

Og da laster dere ned fila :] Nå kan den spres mye raskere om mange får lagt inn bittorrent programmet ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, den står på min egen server her med min usle NGT linje. Men tror dere alle skal få 30kBps (jeg har også satt begrensning på det slik at jeg har 10kBps selv :>)..

30+30+30 = 90

100-90 = 10.... Meeeeeeeen, jeg tror NGT har satt ned hastigheten min igjen, så dere og jeg sliter :p

Ellers så må dere ikke forvente en Oscar-film. Men siden det er hjemmelaga tenker jeg at dere ikke gjør (ellers så er det ikke Norges villeste stunt, ville ikke skade oss :p)

Men synes selv at det er god nok undeholdning. :woot::D

Lenke til kommentar
får ikke begynt å laste ned jeg :shrug: Kommer 'page not found' eller no

får at dere ikke skal få for dårlig nedlastnings-fart så har jeg satt begrensning på 3personer :)

Jeg kan kanskje slenge opp en bittorrent link senere, så blir kapasiteten større etterhvert som flere får den... 8)

Lenke til kommentar
hehe, så filmen nå, den var kul!

Det er jo nesten bare en type som gjør noe da, og hadde dere lagd den før alt det andre kom? Synes så tydelig jeg hørte en CKY sang der, og når man vet om bandet CKY, da vet man også om filmene CKY :p

altså, det han mener er vell at så å si alle lager wannabi jack ass nå.

Lenke til kommentar
hehe, så filmen nå, den var kul!

Det er jo nesten bare en type som gjør noe da, og hadde dere lagd den før alt det andre kom? Synes så tydelig jeg hørte en CKY sang der, og når man vet om bandet CKY, da vet man også om filmene CKY :p

Vi hadde sett Jackass og CKY ja. Men vi hadde ikke sett andre hjemmelagde greier, ikke hørt om det heller :)

Flott at du likte den! :D Vi prøvde å lage noe mer proffesjonelt enn "ta-med-hjemmekameraet, filme, og legge ut en 1times rå-opptak på nett". Det var uansett kjekt å lage det ;):yes:

Lenke til kommentar
Alle filmer i den kategorien etter Jackass, og CKY er wannabe Jackass :p

Jada. Liker bedre CKY wannabe enn Jackass, siden CKY er bedre. Men det vi/jeg mener med å si at vi var så tidlige var at vi ikke "slengte oss på bølgen".

Vet ikke helt hvorfor, men er visst litt viktig for meg :p Altså å være litt mer unik enn "alle de andre" + at det er kjedelig å være en som gjør det alle gjør.

Derfor var det jeg skrev det jeg skrev i toppen ;) :smile:

Lenke til kommentar
vet, CKY og jackass er bra på hver sin måte. Men jeg synes også CKY er best, digger Bam Margera!  :woot:  

Forresten, hvem er du i den filmen a, er du odin?

Jeg er kamera-mann osv, så jeg har den lille "rollen" :p Jeg er Odin ja 8)

Men kan du huske eksempler på ting som var spesielt bra, ting som ikke var så bra osv? Hva likte du best?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...