Gjest Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hei jeg har nettopp fått jobb på McDonalds. Når jeg fikk jobben og før jeg begynte opplæring var jeg veldig engasjert og motivert. Allerede etter første time den første dagen begynte jeg å kjede meg og ble veldig usikker på om dette er noe for meg. Jeg har bare jobbet der i 3 dager, men vurderer å si ifra meg jobben. Noen som har noen tips til hva jeg bør gjøre? Snakket med sjefen etter første dagen og sa da at jeg var usikker på dette. Noen av grunnene til at jeg er usikker er disse: - Jeg blir kvalm av å gå i lukten etter bare en halvtime - Jeg har astma og har kraftig økning i slimproduksjon når jeg er på jobb, noe som igjen fører til hodepine - Liker å snakke med folkene når jeg er på jobb, men det frister ikke å dra på jobb, og synes tiden går utrolig tregt når jeg er der. Håper noen kan hjelpe meg her? Takk på forhånd! Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Tydeligvis er denne jobben dårlig for helsa di. Jeg synes du burde si opp, og finne en annen jobb. Sannsynligvis en salgsjobb hvis du liker å snakke med folk på den måten Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Takk "skrillex" for konkret svar, var nok det jeg trengte nå, en mening fra noen helt tilfeldige :-) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Bare hyggelig å kunne hjelpe. Lykke til! Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg syns i utgangspunktet at du gir for lett opp, men samtidig har jeg selv jobbet på McDonald's og vet hvor kjipt det er. Lenke til kommentar
reor Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dine reaksjoner i forbindelse med jobben er klare og dette er ikke en jobb for deg. Arbeidsgiver ønsker stabil arebeidskraft noe du med dine helsemessige problemstillinger ikke kan være i denne jobben. Jeg er noe forundret over at dine reaksjoner ikke var kjent for deg på forhand, men nok om det. Når man sliter med astma og allergier kan det være lite som trigger en arbeidsmessig problemstilling og det kan være en ide å ta en samtale med fastlegen og NAV for å finne jobber du kan utfylle uten problemer. Lykke til! Lenke til kommentar
Stevenbe Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Takk "skrillex" for konkret svar, var nok det jeg trengte nå, en mening fra noen helt tilfeldige :-) Anbefaler deg å slutte på jobben umiddelbart, i og med at du allerede nå får helsemessige problemer. Søk på en jobb hvor det er rent og pent til enhver tid. Kontorer/tlf selgere i og med at du jobber på mc'ern regner med at du går på Videregående tidlig høyskole eller ikke har utdanning? (NO OFFENCE).. Sjekk finn.no, sjekk de bedriftene du ønsker å jobbe i. Søker ingen av dem stillinger sender du inn eller ringer inn til de du ønsker å jobbe for Beklager skriveleifer og no uforståelige meninger... Lykke til ! Lenke til kommentar
Skovskyn Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Som de andre også har svart på, slutt på grunn av helsemessige grunnene samt dårlig trivsel. Men jobber vokser aldeles ikke på trær og dersom du ikke har en jobb liggende på lur ville jeg ikke ha sluttet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå