Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Liker ikke kullsyre

AnonymDiskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han sa aldri at det var smaken han mislikte, det var det du som antok. I følge din logikk så kan man jo heller ikke mislike å skjære seg i hånden med kniv, siden det heller ikke har noen smak. Gratulerer med å fremstå som en idiot :).

Det er ikke alle som liker kullsyre. Kanskje det er unormalt, men hva har det å si? Det finnes heldigvis tonnevis av leskedrikker som ikke inneholder kullsyre.

• Liker 4
Lenke til kommentar

haha kult, helt motsatt av meg for tida, sjelden jeg klarer drikke noe som IKKE har kullsyre:D

helt off topic ofc, beklager det. har ikke noe annet nyttig å komme med annet enn at jeg ville vise at ekstreme ytterpunkter finnes i alle saker på begge sider, å at om du ikke liker kullsyre, så ikke drikk ting med kullsyre, enkelt å greit:P

Lenke til kommentar

Jeg liker ikke kullsyre. Er det veldig rart? Føles ut som om jeg er den eneste i verden som ikke liker det.

Postet av anonym: f89f915b0977795e7b892b95833677a0

Siden du har postet ditt spørsmål i Helseforumet så lurer du sikkert på om rariteten din er en diagnose. Ingen spørsmål er dumme spørsmål.

Svar: Nei, du er helt normal.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...