Gå til innhold

Handsfree trøbbel

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Finner ikke denne modellen hos Nokia, men generelt så kobler man opp en handsfree ved å holde på eller svarknappen inne til LED-lampen lyser konstant eller blinker raskt. Hvis du nå søker etter nye enheter på telefonen, så skal du finne handsfree. Når det spørres etter PIN, så bruker du 0000.

Det er ikke BH-904 du har?

http://nds1.nokia.com/phones/files/main_page/Nokia_BH-904_UG_no.pdf

Lenke til kommentar

Nei, jeg har brukt en god del handsfrees, inkl. en Nokia. Dette er ganske så "dumme" enheter, med minimal sikkerhet. Din skal også kunne brukes mot to telefoner. Har du:

1. ladet handsfree'n helt opp?

2. holdt på-knappen inne til LED'en blinker raskt?

3. søkt etter nye enheter med telefonen?

4. når funnet, velge tilkoble?

5. tastet kode 0000 (hvis nødvendig)?

Hvis dette ikke fungerer, så kan jeg bare tenke meg at enten er handsfree'n er defekt, eller inkompatibel med telefonen. Det siste er sjeldent, men har hørt om tilfeller. For å sjekke det siste, så kan du jo sjekke handsfree'n mot en annen telefon.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Min mors telefon finner handsfreen'enkelt' eg holder inne på knappen til den blinker raskt (kan være det er lite/dårlig batteri, er for dum til å tenke på sånt) :p

Men tusen takk for godt og utfyllande svar, nå har eg desverre ikkje handsfreen rett forann meg her, men skal prøve meg litt fram med det du skrev som retningslinjer, også kommer eg med en tilbakemelding.

1+

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...