Neo_FT_GTA V Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei jeg har nettopp kjøpt en MSI GE620 DX og er svært fornøyd.. men når jeg tar og spiller så bråker vifta på den veldig mye... så jeg lurer på er dårlig for maskinen at vifta bråker og at den blir varm? Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 De aller fleste laptoper blir varme under spilling, viften vil nødvendigvis ofte høres en del og. Spørsmålet er om viften kanskje er ødelagt, i så fall kan det være skadelig for maskinen. Er umulig å si om dette gjelder deg eller om viften bare er sånn. Generelt er varme med på "slite" på pc'en, er en medårsak til at slitasje på harddisker og batteri spesielt. Lenke til kommentar
Neo_FT_GTA V Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 De aller fleste laptoper blir varme under spilling, viften vil nødvendigvis ofte høres en del og. Spørsmålet er om viften kanskje er ødelagt, i så fall kan det være skadelig for maskinen. Er umulig å si om dette gjelder deg eller om viften bare er sånn. Generelt er varme med på "slite" på pc'en, er en medårsak til at slitasje på harddisker og batteri spesielt. Jeg kjøpte den for 2-3 dager siden så den kan nok ikke være ødelagt.. men hvor ofte kan de hende at varmen kan ødelege harddisker?? er de liksom vis du spiller veldig lenge sånn i kanskje 4 timer? ikke det at jeg har gjort det, men bare så jeg safer mei litt:P Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Nei tror ikke du skal bekymre deg sånn sett da, er heller ikke snakk om at den blir ødelagt av det raskt, er heller over flere år. Du kan også følge litt med på temperaturene, men du skal ikke behøve å tenke noe særlig på det så lenge du har den på hardt underlag (bord etc) Endret 19. februar 2012 av Zeorsd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå