Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De aller fleste laptoper blir varme under spilling, viften vil nødvendigvis ofte høres en del og. Spørsmålet er om viften kanskje er ødelagt, i så fall kan det være skadelig for maskinen. Er umulig å si om dette gjelder deg eller om viften bare er sånn. Generelt er varme med på "slite" på pc'en, er en medårsak til at slitasje på harddisker og batteri spesielt.

Lenke til kommentar

De aller fleste laptoper blir varme under spilling, viften vil nødvendigvis ofte høres en del og. Spørsmålet er om viften kanskje er ødelagt, i så fall kan det være skadelig for maskinen. Er umulig å si om dette gjelder deg eller om viften bare er sånn. Generelt er varme med på "slite" på pc'en, er en medårsak til at slitasje på harddisker og batteri spesielt.

Jeg kjøpte den for 2-3 dager siden så den kan nok ikke være ødelagt.. men hvor ofte kan de hende at varmen kan ødelege harddisker?? er de liksom vis du spiller veldig lenge sånn i kanskje 4 timer? ikke det at jeg har gjort det, men bare så jeg safer mei litt:P

Lenke til kommentar

Nei tror ikke du skal bekymre deg sånn sett da, er heller ikke snakk om at den blir ødelagt av det raskt, er heller over flere år. Du kan også følge litt med på temperaturene, men du skal ikke behøve å tenke noe særlig på det så lenge du har den på hardt underlag (bord etc)

Endret av Zeorsd
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...