Cruentus Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Har et Nvidia Quadro FX 4600 liggende og lurer på hvor mye dette kan være verd om jeg skulle selge det ? Takk på forhånd Er det ingen som har peiling her hmm Endret 21. februar 2012 av Cruentus Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Søking gir meg et kort som koster 20k nytt! Men er ikke sikker siden jeg ikke kan mye om Quadro.. Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 20k. Dyreste nytt jeg finner er 11 tusen. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Jeg googlet det... så mye info var ganske gammelt.. men uansett en fin pris på 11k. kan jo si halv pris Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 17. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2012 Satt den til 2500,- Har ikke brukt for kortet. Lenke til kommentar
Mgut Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 ser ut for at det kortet er ganske gammelt også, så 2500,- er en fin pris, men en ting jeg lurer på, hva brukes det kortet til? Lenke til kommentar
camxer Skrevet 17. mars 2012 Del Skrevet 17. mars 2012 Dette er kort beregnet til CAD bruk dvs. autocad, maya, solidworks, proengineer osv osv. Så til de som lurer: google is your friend. CAD står for "computer assisted design" Når det gjelder ytelse så er denne ikke akkurat den nyeste generasjonen og er basert på 8800GTX, men yter sikkert fortsatt bedre enn dagens topp "spillkort" i cad programvare. En stor pluss er at i en del av slike programmer er det noen funksjoner som er skrudd av med mindre man har et slikt kort. Største forskjellen er drivere og det er all utviklingen her og brukerstøtten som koster Til trådstarter: 2500kr er ikke en galen pris, spesielt at det er vanskelig å få tak i slike kort brukt her i landet, men om det var meg ville jeg sagt 2000kr. Dette kortet ligger på ca 1500kr med frakt og moms kjøpt på ebay, så 500kr ekstra for å slippe all ventingen og stresset er ganske fair syntes jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå