Geir Kristiansen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Midnattsol Bildet er fjernet. Beskrivelse: Tonemapped av midnattsola. Bilde ifra forrige sommer. Evalueringsnivå Kritikk: Jeg ønsker fyldige, begrunnede meninger om bildet velkommen som konstruktiv kritikk. Du må gjerne også kommentere småting (detaljer), sjanger og fotograf også, men begrunn det. Link til bildesiden Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fine farger og god etterbehandling Men jeg opplever den lille biten av land nede i høyre hjørne som forstyrrende. Det er sikkert ikke alle som er enig med meg i det da PS - velkommen til Digit Lenke til kommentar
Pål Norvoll Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Riktig wasco, er ikkke enig Synes litt land i forkant gir bildet dybde. Men jeg er enig i at etterbehandlingen er god. Synes enkelte overdriver en del i slik type etterbehandling, men dette ble derimot et smakfullt resultat. Well done! Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Flott laget dette her, vil nok si meg enig med W angående den biten av land i hjørnet. Synes bildet kler mørk bakgrunn best..... Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Synes dette blei veldig bra! Godt komponert, fin skarpheit og vakre fargar og ljos. Eit stemningsfullt bilete dette. Karakter: 5 Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Fint landskapsbilde, med en herlig himmel!! ; Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg