klovn7 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 lagt inn CS retail versjon! Har nå funnet ut av alle feilmeldinger hitil! men nå har det oppstått et nytt problem! Jeg Legger inn en IP og serveren jeg vil joine kommer opp! Men når jeg trykker på den kommmer det feilmelding om at Jeg ikke kan joine et Custome Game jeg ikke har! HAr jo CS! Trykker jeg inn på Cutome game ligger det Masse andre spill jeg ikke har bruk for! Prøvde å connecte manuelt vai consolen i CS og det funka! men dette klikker dessverre noen ganger! !! Kan noen hjelpe meg? har noen kanksje hatt dette problemet? P.s har søkt gjennom forumet men fant ingen med samme problem! Lenke til kommentar
moesen Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 lagt inn CS retail versjon! Har nå funnet ut av alle feilmeldinger hitil! men nå har det oppstått et nytt problem! Jeg Legger inn en IP og serveren jeg vil joine kommer opp! Men når jeg trykker på den kommmer det feilmelding om at Jeg ikke kan joine et Custome Game jeg ikke har! HAr jo CS! Trykker jeg inn på Cutome game ligger det Masse andre spill jeg ikke har bruk for! Prøvde å connecte manuelt vai consolen i CS og det funka! men dette klikker dessverre noen ganger! !! Kan noen hjelpe meg? har noen kanksje hatt dette problemet? P.s har søkt gjennom forumet men fant ingen med samme problem! Hadde samme problem i Windows faktisk. Jeg la in punkbuster og det ordna seg, har ingen anelse hvorfor men det funka. Prøv og spør i Gamer forumet, under hjelp i spill...De kan ha bedre peil :wink: Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 du må nok også oppgradere cs'en. Lenke til kommentar
MarcelSB Skrevet 26. august 2003 Del Skrevet 26. august 2003 Ta en titt på forumet på Linux Half-Life Prosjektet, der finner du sikkert svar på problemet ditt MarcelSB Lenke til kommentar
tox2ik Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 beste løsningen jeg kan komme på er som følger; slutt med counter strike hehehe, jeg prøver å slutte. join teh club Lenke til kommentar
z10an Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 lol da.. bare å skifte navn på mappen der cs ligger til cstrike så funker det pise godt! ...samme prob i windows vist mappen fx heter "cstrikkepinne" ...må ha samme mappe navn som server'n 8) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå