franky12 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 hey forum folk, mange pipe røykere her? Tips til pipe tobakk? Noen som vet om tobakks butikker i oslo? Har noen prøvd "smooth vanilla" flavoured pipe tobakk? Aner ikke om dette er riktig kategori, håper det er... Takk for alle svar på forskudd! - Franky12 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 *rekker opp hånden* Min favoritt må være cherry vanilla, eller bare vanilla. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Prøvde smooth vanilla for noen måneder siden, var virkelig smooth Bor i southern ohio nå så er en del tobakls butikker rundt omkring som selger cigar/piper/tobakk/filter/sigaretter og alt mulig tobakks utstyr. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er også en av dem som slipper Norge sine ekstreme tobakks-avgifter. Her er det en tobakksbutikk som har en hel vegg fylt av krukker med pipe-tobakk. Sigarene er litt dyre, men pipe-tobakk koster knapt mer enn 100kr for 50 gram. Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Smooth vanilla, medium pouch, aner ikke hvor mye det er, men $2.99 not bad not bad. Er ny med pipe røyking, har bare lånt av andre. Men har bestemt meg for å kjøpe min egen, noen tips til førstegangs pipe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg er ikke så fryktelig erfaren selv. Jeg vil anbefale å kjøpe noe som ikke er av det billigste eller dyreste. Bruk rundt 30$, så får du noe som ikke blir ødelagt eller lekker. Jeg er en stolt eier av denne pipen: Ikke noe staslige greier, men det er topp kvalitet. Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 En pipe av briar (tresort) er vel et godt utgangspunkt. De aller billigste er gjerne laget av andre tresorter som kan oppføre seg mindre godt. Som innlegget over sier er det ingen grunn til å legge veldig mye penger i det til å begynne med. Finn ei pipe du liker og som passer budsjettet. -Deluze Lenke til kommentar
franky12 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Takk for alle svarene. Driver å titter på amazon.com ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå