asusturbo Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 hei alle sammen. skal lage meg en pc så har jeg sett litt på programvarer av Windows 7 av Windows 7 Home Premium 64bit Windows 7 Pro 64bit men vem av disse er best. takker for svar. Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 De er like gode. Pro er langt dyrere, men har noen funksjoner som Premium ikke har. Listen over dette ser du her: http://en.wikipedia.org/wiki/Windows_7_editions#Comparison_chart Ganske klart at Premium er det beste valget for mannen i gata. Ekstrafunksjonene til Pro er ikke noe de viktig for ca 99 % av befolkningen. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det er helt riktig. Windows 7 Home Premium er det som passer de fleste. De andre versjonene (Pro og Ultimate) gir deg ingen bedre ytelse eller slikt. Det er kun noen ekstra funksjoner som du trolig aldri får bruk for. Lykke til med ny pc og valg av OS. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Pro gir deg mulighet til å melde maskinen inn i Active Directory AD/Domain og støtter sentralt management. Dette er hovedforskjellen . Målgruppen til PRO er i utgangspuntet bedrift miljø. Målgruppen til Home er som produkt navnet indikerer hjemmebrukere (uten bedriftsdomene) Lenke til kommentar
asusturbo Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 takker for raskt svar Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Remote dekstop server kan kun settes opp på pro også etter det jeg vet. Men det finnes alternativer til remote desktop som også er gratis, så det er ikke noe stress. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå