linnemyr Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg driver å overveier om jeg skal gå til anskaffelse av tvShops Mini Ab Circle og lurer om det er noen her som har erfaring med den? Jeg stiller meg i utgangspunktet skeptisk til tvshop, og tror ikke at en slik maskin vil gi resultater i form av en supermodellkropp. At den øker forbrenningen i den grad de reklamerer for har jeg ikke noe tro på, men jeg er ute etter opprettholdelse av muskler. Det skal sies at jeg trener aktivt, både kondisjon og styrke og har et sunt kosthold. Grunnen til at jeg ønsker en slik maskin er for de travle dagene da jeg ikke rekker treningsstudioet. Litt trening er bedre enn ingen trening, men jeg ønsker ikke å kaste bort 1500kroner. Så er det noen som HAR et slikt apparat og kan fortelle meg om det er bra eller svindel? Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Skyll heller pengene ned i dass. Det kan jeg si uten noen form for erfaring med produktet. Hele konseptet er latterlig. Ta heller noen armhevinger hjemme. Med riktig form så bruker du også her core-muskulaturen din. Endret 18. februar 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hørt om crunches/planken? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå