ponas Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Hei! Jeg har nå nesten bestemt meg for å kjøpe Beyerdynamic DT1350, mest på grunn av at de er best i test rundt om og passer til hvilken som helst musikk det skulle være, samtidig som de er ganske portable og ikke prakkete i det heletatt, uansett om det skulle gjelde musikklytting fra mobil eller pc. Det eneste jeg syns er litt dumt er at disse hodetelefonene kun ser ut til å selges hos prolyd.no. Er det noen som har anbefalinger på nettbutikker i utlandet jeg kan kjøpe de samme øreklokkene fra uten å måtte betale mer enn hos prolyd.no når det kommer til frakt og sånn? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Hvorfor vil du kjøpe fra utlandet om du ønsker at prisen skal være lik som på Prolyd? I Norge har man ekstremt gode rettigheter som forbruker. Lenke til kommentar
ponas Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Oh, det var noe jeg ikke viste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå