waddaf Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Har en harddisk på rundt 140 GB, men ser bare ut til at jeg får brukt rundt halvparten. Kan hende jeg er helt på bærtur, men hvor er de resterende 60GB? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Du må se i Diskbehandling (se min signatur). (Edit: ser nå at dette er noe annet enn jeg først trodde) Flytter tråden til rett kategori. Endret 19. februar 2012 av Hårek Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Det er mulig den ikke teller opp filer som du ikke har tilgang til, på grunn av for eksempel filrettighetinnstillinger. Er du logget inn som administrator, og er det andre brukere enn din egen på datamaskinen? Endret 18. februar 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Hmm, lurer på om dette kan ligne på noe en kompis av meg sliter med. Lagringsdiskene hans kan plutselig mangle flere hundre GB plass. Kunne du kjøre TreeSize og se om du får samme resultat? Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Resultat av treesize Når jeg kjører disk cleanup står det at det er 0MB med filer jeg kan fjerne fra temp. Endret 19. februar 2012 av waddaf Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Skulle gjerne sett hele vinduet, med alle mapper og filer i root. Lenke til kommentar
waddaf Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Slettet alle .tmp filene i windows/temp Har igjen godt over 70GB nå, men hva er det som lager disse .tmp filene? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Slettet alle .tmp filene i windows/temp Har igjen godt over 70GB nå, men hva er det som lager disse .tmp filene? Det faktum at systemvariablene %TEMP% og %TMP% peker på den mappen. Det er ingenting i veien for å la dette være på en annen disk, slik at du slipper at windows-partisjonen fragmenteres unødig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå