OttomanskeRiket Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 http://i44.tinypic.com/wrxull.png Hva syntes dere? er den ok til å hardcore game spill som Skyrim? Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ser forholdsvis greit ut, men for det første har du valgt ddr2-ram. Den nyeste standarden heter ddr3 og den gir bedre ytelse. For det andre vil jeg anbefale deg å gå for 8gb ram, ikke fire. Hovedkortet ville jeg ikke tatt. Gå for dette istedet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=645915 Ellers ser det bra ut Lenke til kommentar
Stone Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Komplett denne helgen har 448 core 560 ti for 150 mere kr. De har og tilbud på Fractal Design R3 hvis d er interessant. lol@ hardcore skyrim Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvordan i svarte hardcore-gamer man Portrim, eh... jeg mener Skyrim? Lenke til kommentar
Olestokk Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvordan i svarte hardcore-gamer man Portrim, eh... jeg mener Skyrim? "do all the quests", "kill all the dragons" og alt det der... Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 kjapt spørsmål, trenger jeg prossessor kjøler eller følger det med i CPU pakka? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det følger med en såkalt stock kjøler, som ikke akkurat er fantastisk. Hvis du skal overklokke CPUen bør du nok skaffe deg en bedre. Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Det følger med en såkalt stock kjøler, som ikke akkurat er fantastisk. Hvis du skal overklokke CPUen bør du nok skaffe deg en bedre. okei, men hva er overklokke? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Overklokking (eng. overclocking) er en prosess der en presser en elektronisk komponent til å gå på en høyere klokkehastighet enn det den er bygd for. Denne prosessen brukes som oftest i hjemmedatamaskiner, på CPU, skjermkort og RAM. Det er som oftest privatpersoner, oftest spillinteresserte, som overklokker datamaskinen til å gå raskere. Når man overklokker vil temperaturen på komponentene stige og derfor må man passe på at man har god nok kjøling. K'en i I5 2500K viser at den er egnet for overklokking så vidt jeg vet. Endret 19. februar 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Overklokking (eng. overclocking) er en prosess der en presser en elektronisk komponent til å gå på en høyere klokkehastighet enn det den er bygd for. Denne prosessen brukes som oftest i hjemmedatamaskiner, på CPU, skjermkort og RAM. Det er som oftest privatpersoner, oftest spillinteresserte, som overklokker datamaskinen til å gå raskere. Når man overklokker vil temperaturen på komponentene stige og derfor må man passe på at man har god nok kjøling. Tror ikke jeg overklokker, så da trenger jeg ikke no bedre cpu kjøler? Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Tja, temperatur og støy vil bli en del høyere sier et kjapt google søk. Aldri dumt å holde temperaturen nede med tanke på levetid for diverse komponenter. De koster jo ikke akkurat en formue, får vel en grei til rundt 500ish kroner. Er jo ikke verre enn å prøve med stock kjøler først, og heller holde et øye med temperatur på CPU under load. Endret 19. februar 2012 av Elusive666 Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Tja, temperatur og støy vil bli en del høyere sier et kjapt google søk. Aldri dumt å holde temperaturen nede med tanke på levetid for diverse komponenter. De koster jo ikke akkurat en formue, får vel en grei til rundt 500ish kroner. Er jo ikke verre enn å prøve med stock kjøler først, og heller holde et øye med temperatur på CPU under load. går vel bra om jeg bruker kjølepasta ? Lenke til kommentar
OttomanskeRiket Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Det skal det Takk takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå