Gå til innhold

Strengere moderering om å holde seg til tema til artikler hardware.no, amobil.no etc

Anbefalte innlegg

Gjest Bruker-95147

Ja. Jeg har til tider drømt om å lage en forumprogramvare som tillot forgreininger, der en diskusjon kunne ta forskjellige retninger slik de alltid gjør, og hvor retningene ville bli egne subtråder. Det vil si at man alltid måtte svare på et spesifikt innlegg, ikke på tråden som helhet, og posten du svarte på ble en node for en ny grein. Greinene kunne vektes ut fra hvor mange og hvor nye noder de hadde, slik at man på en eller annet måte kunne identifisere hovedtrådene og skille døde kvister fra friske skudd.

Man vill fortsatt trenge aktive gartnere, dog...

Geir :)

harry_potter_and_640_high_03_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Jeg snakker om en tidsperiode som løper fra ca 2003-2004 og oppmot den tiden du registrerte deg på forumet, så mistenker du kanskje har en litt kortere tidshorisont på dette enn jeg :). Og var da ikke snakk om banning av troll (de som rapporteres tar vi oss av, nå som da..), men mer utestengelse for dårlige emnefelt, gjentatte brudd på "fjorten tegns regelen", sterke meninger, meninger ledelsen ikke likte og så videre.

Those were the days, my friend

We thought they'd never end

We'd sing and dance forever and a day

We'd live the life we choose

We'd fight and never lose

For we were young and sure to have our way

La la la la la la

La la la la la la

cool.gif

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...