kalleklovn12 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Nå har jeg satt sammen en pc, og da jeg forsøker å skru den på starter viftene i 1 sekund, og deretter slår alt seg av. Da jeg satte i prosessorbrikken la jeg den bare slik den skulle uten å presse den ned. Deretter satte jeg på bøylen som presset det ned. Kan det være feilen?På den ene halvdelen av der man legger ned prosessorbrikken er alle pinsa liggende i samme retning. Takker for svar... Endret 18. februar 2012 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Vet ikke annet enn at du sjekker at alle strømkablene er på plass, og riktig montert. Det følger forøvrig med monterings-anvisning for alle nye prosessorer. Les denne og sjekk at du har montert alt riktig. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 hahaha.. Hadde glemt en kabel.. Takk for svar... Tråd kan slettes.. Lenke til kommentar
settings Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 trådene slettes ikke - men du må trykke på "løst" knappen, ellers vil folk bli iritert (inkludert meg) Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 trådene slettes ikke - men du må trykke på "løst" knappen, ellers vil folk bli iritert (inkludert meg) Det beklager jeg.. Er nye her Lenke til kommentar
settings Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 no problem, bare sånn til fremtiden, når problemet er løst, trykk på "løst" knappen og skriv hva løsning på problemet var, kanskje ikke nødvendig i en så lett problemløsning men du skjønner hva jeg mener. det værste jeg vet er folk som man ofrer mye tid for og hjelpe, så sier man bare, "problem løst, takk" når man får løst problemet, skriver man hva man gjorde, hva som skjer, etc. ikke personlig til deg men generelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå