Gå til innhold

[Løst] Er dette bra bærbare pcer?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fra min mening er ASUS K53SM en ganske god PC for den prisen der, i7 prosessor, ganske bra skjermkort (som gjør att du kan kjøre det treningsprogrammet ditt), og det til bare 6000, itilegg så er ram så lite nå att viss du senere vil oppgradere til 8gb så koster det ikke mer enn 300 kr.

Den andre pcen har en i5 prosessor så jeg ville heller gått for ASUS K53SM.

P.S, jeg har ikke 100% peiling på bærbare pcer, men svarer fordi ingen andre har, så viss noen andre kommer å sier imot meg elns, skal jeg ikke benekte att jeg føreslo feil.:-)

Lenke til kommentar

Njaa, men ville heller gått for Asus pcen siden jeg har hørt det er ganske mye tull med dell pcer, og asus ligger på topp atm når det gjelder bærbare pcer.:)

Og de har jo samme prosessor så skjønner ikke hvorfor du vil bruke 1000 kr til på en PC med samme prosessor og ant dårligere skjermkort.

I tilegg har Asus pcen 750GB HDD, og Dell pcen 320GB, eneste dell pcen har en 7200rpm HDD, og Asus pcen en 5400rpm HDD.

Dell pcen har 8GB ram, og Asus pcen har 6GB ram, men det koster ikke mer en 100kr for en 2GB ram brikke.

Itilegg, problemet med att det er 5400rpm på Asus pcen, så kan du ant kjøpe en SSD harddisk som vil kjøre ytelsen opp 100x. Trenger nok ikke mer en 64GB SSD siden de er ganske dyre, og du sikkert bare kommer til å installere operativsystemt på den.

Vil anbefale denne SSD'en: http://www.dustinhome.no/samsung-830-series-64gb-ssd-sata-600-mlc-desktop-kit/product/5010610468?intcmp=searchProvider_dacsa

Endret av terkv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...