Kovnen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) 1.Jeg kjøpte med ny data for noe dager siden, og overførte iTunes-mappa til den nye dataen. Overførte programmene som lå på den nye dataen (de samme som var på den gamle), men dette gjorde at spilldataen ble slettet (alle spillene var som "nye", blant annet hadde jeg ikke gjort noe på Angry Birds Rio som jeg så si hadde 100% fullført på før jeg synket) I håp om at det skulle hjelpe så synket jeg iPhonen min med den gamle dataen min. Dette hjalp ikke og fortsatt har jeg programmene med ikke det som var lagret av spilldata. Er det noe sted jeg kan finne spilldataene? (bl.a. alle stjerne på Angry Birds Rio) Eller er det bare og begynne på nytt? 2. Jeg må trykke Butikk > Autoriser denne maskinen... hver gang (iTunes er lukket og åpnet igjen) for at jeg skal kunne synke programmene i iTunes med/til iPhonen. Noen som vet hva jeg må gjøre? Endret 18. februar 2012 av Kovnen Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Det mangler noen opplysninger. Er dette Mac eller PC? Har du den gamle maskinen intakt eller backup av den? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Mulig jeg er på jordet, men er det benytte samme kontoer på begge datamaskinene? Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Godt eksempel på hvorfor iTunes er noe piss og noe man burde holde seg langt unna om iOS enhetene kunne ha klart seg uten det. Men utenom det, så har jeg ikke brukt iTunes på snart 2 år, så husker ingenting på hvordan programmet fungerer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå