Gå til innhold

Hvem er mest paranoid schizofren av Prinsesse Märtha Louise og Anders Behring Breivik?

18 stemmer

1. 1. Hvem er mest paranoid schizofreni?

• H.K.H. Prinsesse Märtha Louise
      13
    • Anders Behring Breivik
      5

Anbefalte innlegg

Som mange andre fikk jeg skikkelig bakoversveis i går. Prinsesse Märtha Louise fortalte om englefjær som oppstod fra intet på riksdekkende TV. Blant annet.

For meg høres det ut som en hallusinasjon. Anders Behring Breivik hadde ingen hallusinasjoner, men han tolket samfunnet på sin egen måte.

Jeg innser at dette emnet tangerer grensen for hva som er akseptabel offentlig diskusjon, men ettersom prinsessen har kommet ut av skapet med vrangforestillingene sine må hun tåle å bli sammenlignet med Anders Behring Breivik som (muligens feilaktig) har fått en diagnose som tilsier at han har vrangforestillinger.

Så ja, hvem syns dere fortjener diagnosen mest?

Endret av NothingForever
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror ikke prinsessen lider av vrangforestillinger. Jeg tror hun forteller eventyr.

Behring Breivik er jeg mer usikker på. Det er åpenbart mye eventyr i hans fortellinger også, men kanskje har de blitt virkelige for ham.

Märtha Louise har et legitimt og rasjonelt motiv, nemlig penger. Det har ikke ABB. Kanskje er hans motiv martyrstatus, men det er ikke rasjonelt.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Behring Breivik er frisk. Han klarer til og med å ironisere over GP da han sitter på gården sin i Åsta:

It's the Eurovision finale today. I just love Eurovision...!:-) It's a lot of crap music but I think it's a

great show all in all. I've seen all the semi finals and will take the time of to watch it later today,

online. My country has a crap, politically correct contribution as always. An asylum seeker from

Kenya, performing a bongo song, very representative of Europe and my country... In any case; I

hope Germany wins!

Sunday May 15 - Day 14: At the last batch of preparing pure acetylsalicylic acid

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...