Rudii Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei ! Det har seg så at jeg trenger en AUX adapter. En hunn - hunn for å være mer nøyaktig. Den eneste jeg finner er på Cableworld, og det har jeg lest så mye dritt om at der tør jeg nesten ikke å bestille ! Har dere noen andre tips til hvor jeg kan få tak i det ? Takker for svar ! Minijack 3,5mm. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Har ikke sett akutatt den typen, men er ganske sikker på at du får forlengere på clas ohlson/biltema o.l. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) En gang trengte jeg å forbinde to han-plugger. Da trengte jeg det du trenger nå. I stedet for å lete etter hunn-til-hunn-kontakt, brukte jeg en grenkontakt jeg hadde fra før: Den har to hunn-kontakter. Han-kontakten tar du bare en teip over så den ikke kommer borti noe. Selges over alt hvor lydkabler selges, og virket glimrende i mitt tilfelle. Endret 19. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Rudii Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Takker for svar. Clas Ohlson har jeg vært på uten hell. Biltema kan jeg prøvde. Komplett \ netshop osv har jeg ikke finni noe på. Ja, jeg kan veg kanskje bruke en slik Mannen Med ljåen. For det er jo selvfølgelig kontakt mellom de to.. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 (endret) Prøv Teknikmagasinet, de har. De har også løse plugger, hvis du heller vil lodde selv. DealExtreme har sikkert også. [Edit: Fant den under Lyd/Kabler & Kontakter] Endret 19. februar 2012 av NoBo Lenke til kommentar
Rudii Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Takk for det NoBo, men var så at jeg faktisk tok en tur innom Teknikmagasinet i sverige, faktisk rundt den tia du posta her (uten at jeg så det ) og fikk kjøpt meg til 27,- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå