Fredrik7le86 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg har nettop kjøpt meg en samsung 830 series 128gb ssd med desktop kit. Jeg har installert ssden till hovedkortet og gitt den ett navn i diskbehandling. Jeg har deretter clonet fra gamle ssden till nye ssden og brukt norton ghost Som fulgte med till å gøre dette. Når jeg deretter skal boote pc:n på den nye ssde:en så Står det att windowsen jeg bruker er ugyltig?? Noen som har noen tips på va jeg kan gjøre? Eventuellt om jeg burde bruke noen andre kloneprogram? Muligens en enkel step by spep instruktion? Meget takknemelig for svar! :-) Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Akkurat hva er feilmeldingen? Kommer du inn i Windows? Stopper med en svart skjerm før Windows starter? Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Akkurat hva er feilmeldingen? Kommer du inn i Windows? Stopper med en svart skjerm før Windows starter? Jeg kommer in dervjeg skriver in min personlige passortd. Så står det: lader skrivebord. Så kommer deten lysebå windows rute med en text nede i høyre gjørne der det står att jeg bruker en ugyldig windows versjon. Lenke til kommentar
Elusive666 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg fikk og opp at det var en ugyldig windows versjon når jeg skifta hovedkort etc, selv om den ikke er det. Hvis alt funker som det skal og det bare er denne meldingen du får opp, så kan du prøve følgende: Control Panel > System and Security > System Så står det nederst Windows Activation, se om det er et alternativ der nede som sier aktiver eller lignende. Var noe sånt som funka for meg ialfall. Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg fikk og opp at det var en ugyldig windows versjon når jeg skifta hovedkort etc, selv om den ikke er det. Hvis alt funker som det skal og det bare er denne meldingen du får opp, så kan du prøve følgende: Control Panel > System and Security > System Så står det nederst Windows Activation, se om det er et alternativ der nede som sier aktiver eller lignende. Var noe sånt som funka for meg ialfall. Cool. Skal prøve det imorgen. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå