Gutt17 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er avholdsmann og føler at når noen spør meg (både kvinner og menn) om jeg drekker å jeg sier at jeg er avholds så føler jeg at de syns jeg er spesiel. Tenker sånn at kanskje ikke jenter vil bli sammen med en som ikke drekker eller røyker. For er det alkoholen man er forelsket i eller personen? Skjønner ikke at det er så jævla viktig å drekke! 3 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Du vil sannsynligvis ha mye mer tilfredsstillelse av å være sammen med andre avholdsmennesker, og ja, de finnes, jeg kjenner til flere, og da flest jenter/unge damer selv. Andre som ikke drikker vil nok tvert imot heller synes det er en fordel å være sammen med en som deg som ikke drikker. De som synes de når høyest i livet når de drikker seg full på fest, vil nok ikke kunne forstå det valget du har gjort, og vil oppfatte deg som spesiell. Prøv eventuelt å søke deg til steder hvor du kan vente å treffe andre med samme innstilling som deg, da vil du ikke føle at alle synes du er spesiell. Postet av anonym: 31741c115cd298fa709b418a72549178 1 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Problemet er at mange vil gjerne ha en kjæreste med samme livsstil/interesse som seg selv. I Norge er dette med fest, røyk, snus og alkohol blitt en livsstil for mange, spesielt for de under 20 år. Det viktigste for deg er at du til syvende og sist finner deg en partner som respekterer deg som avholdsperson. Det kan være en person som fester mye, men samtidig respekterer at du ikke gjør det, eller kanskje bedre, å finne en person som selv er avhold. Det er faktisk flere enn du tror. 3 Lenke til kommentar
Athey Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvis du er 17 år og avholds er du ganske spesiell, ja. De aller fleste er vel ute og fester en gang i blant, og det er ofte på fest at man treffer damene Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Meld deg inn i Juvente. Punkt slutt. 1 Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Norsk sjekkekultur er basert på at du må minst være brisen for å kunne snakke med det andre kjønn flørtende. Snakket om dette på juntafil på p3 i går også om jeg ikke husker feil. Det er sånn det blir når denne generasjonen enten sitter på fb chat eller drikker. Å møte ei dame du liker på butikken er ikke like vanlig som for 50 år siden. 1 Lenke til kommentar
LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Kommer an på hvor de som spør er i livet det! Er de der at det å bli full er tingen, så er du blod harry... Men er de ut etter en familietype, så er det pluss i boka! Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er avholdsmann og føler at når noen spør meg (både kvinner og menn) om jeg drekker å jeg sier at jeg er avholds så føler jeg at de syns jeg er spesiel. Tenker sånn at kanskje ikke jenter vil bli sammen med en som ikke drekker eller røyker. For er det alkoholen man er forelsket i eller personen? Skjønner ikke at det er så jævla viktig å drekke! Pfft. Bli med inn i en idrettsklubb. Der finner du folk som er like ekstreme som deg sjælv. Jeg var også sånn. Det beste er sammenkomster hvor du slipper unna med å nyte litt alkohol. Går ikke så mye utover restitusjonstida, heller. Damer som vil drikke, drikke, drikke, og feste, feste, feste, det er søppel. Må du ha omgang med søppel? Da tar jeg nesten heller ei religiøs og hjernevaska kjerring, ass. 5 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er ikke 17, jeg er blitt 20. Lenke til kommentar
Cho-san Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Godt mulig at det blir satt pris på når du er eldre, men i den alderen du er i no. Er eg redd for at du blir satt utanfor i veldig mange sammenhenger. Men then again, fylla jentene pleier ikkje å vere noko å samle på uansett Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 at folk har problemer med dine valg er til syvende å sist deres problem. hev deg over det. de er søppelmennesker som du ikke taper noe på å ikke omgås med. Lenke til kommentar
tomkjetil Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er du kristengutt? 1 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Tror heller problemet er at du legger så veldig mye i det … Hvis du sier at du er aholds, tenker folk automatisk at du er superkristen og kjedelig. Det er ofte at jeg skal på jobb tidlig dagen etterpå og kjører, slik at jeg ikke kan drikke. Hvis ei jeg snakker med på byen spør "Hvor er drikken din?", så sier jeg bare "Drikker ikke i dag". Ferdig med det. Spør de eventuelt hvorfor, så bare si: "har ikke lyst", og skift tema. Jeg har aldri blitt "avvist" av en dame fordi jeg ikke drikker … 1 Lenke til kommentar
Gutt17 Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Nei, jeg er ikke kristen. Men jeg er totalt imot alkohol, det har ingen positive sider. Det skaper bare masser problemer i forhold og familiesammenheng. 4 Lenke til kommentar
Atmosphere Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det er vel kanskje den holdningen der som skyver folk vekk …? Hva med å heller akseptere at noen vil drikke, og andre vil ikke. Ferdig med det. Voksne folk kan da bestemme selv … 8 Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Om du gjør veldig big deal utav at andre drikker skjønner eg godt om du ikkje får deg dame, dessuten så tenker vell folk "æsj, han va kjedelig" Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Norsk sjekkekultur er basert på at du må minst være brisen for å kunne snakke med det andre kjønn flørtende. Snakket om dette på juntafil på p3 i går også om jeg ikke husker feil. Det er sånn det blir når denne generasjonen enten sitter på fb chat eller drikker. Å møte ei dame du liker på butikken er ikke like vanlig som for 50 år siden. Det er bullshit. Jeg sjekker stadig opp damer på byen klinkende edru. Må ikke være full for å snakke med jenter flørtende. Du må bare ikke være en liten bitch. 2 Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 ord til han over her Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg er avholdsmann og føler at når noen spør meg (både kvinner og menn) om jeg drekker å jeg sier at jeg er avholds så føler jeg at de syns jeg er spesiel. Tenker sånn at kanskje ikke jenter vil bli sammen med en som ikke drekker eller røyker. For er det alkoholen man er forelsket i eller personen? Skjønner ikke at det er så jævla viktig å drekke! Hold stilen din! Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Nei, jeg er ikke kristen. Men jeg er totalt imot alkohol, det har ingen positive sider. Det skaper bare masser problemer i forhold og familiesammenheng. Slike utsagn irriterer meg. Selv drikker jeg ikke lenger, men hvis du går rundt og sier slikt på byen syntes jeg det er rart at du ikke ender opp med brukne bein hver helg. Alkohol skaper ingen problemer i forhold eller familiesammenheng for mennesker med et sterkt sinn. Du, eller folk flest, må lære seg å holde litt kjeft. Som en veldig smart mann sa en gang: Å ha en mening er som å ha en rompe: Det er greit at du har den, at du er stolt over den, og at du vil beskytte den. Men du trenger faen ikke dra den frem foran andre mennesker. Nå skal det sies at jeg er helt for ytringsfrihet, og jeg kommer sikkert til å få mye hat for det her. Men faen heller, byen / utelivet er ikke et forum for å diskutere politikk eller liknende. Hold det til deg selv og heller klag til de som bryr seg om motstanden din av alkohol. Du må jo skjønne selv at hvis du sitter med en digg blond på 20 som har en drink i hånden og sier at "Alkohol skaper bare problemer" så har hun ikke veldig lyst til å ri deg inn i solnedgangen? 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå