Stone Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ehh, litt flaut, men min forrige Panasonic er fra 2006 (PV60), lurte på hvor og hvordan jeg skal putte Canal Digital kortet i TVn, finner nemlig ikke sprekken.... Føler meg ganske noob, fikk ikke liv i G30`n og hadde egentlig erklært den DOA, før jeg fant på knappen... Stressende halvtime, siden TVn var levert med posten... Men desto høyere opptur etterpå Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Står ikke alt i bruksanvisningen...? Lenke til kommentar
Stone Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Trenger en IDTV kort holder/konverter fra Canal Digital koster 500 pluss frakt ffs... Noen som vet om slike fås fra Kina el.? Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Stone! Det kommer ikke til å funke med CanalDigital programkort. Kortholderen IDTV/CAM CI module er visstnok parret med CanalDigital programkortet. Kjøpte et sånt noen måneder tilbake til sekundær tv (Ci Module + ektra programkort IDTV direkte fra CD) . Og dette med "parring" sto nevnt i vedlagte skriv/brukerinfo fra CD. Lenke til kommentar
Stone Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Takker for innlegg! Får ta kontakt med CD etterhvert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå