CookieY Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 God morgen folkens, har tenkt å bestilla meg en slik Hoodie Men problemet mitt er at han som eier butikken ikke sender til Norge, dette er den eneste plassen de har akkuratt denne geneseren fordi "merket" ikke er så utbrett akkuratt nå. Det jeg lurer på er om det går ant å få den tilsendt til Norge uten at det koster skjorta? Lenke til kommentar
jhammer Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Det er flere firmae som har spesialisert seg på å sende varer fra USA til Norge. Du fåra da varen levert til en adresse i USA som videresender den til deg. Det er flere som gjør dette så bruk Google. Lenke til kommentar
Nougatti Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 God morgen folkens, har tenkt å bestilla meg en slik Hoodie Men problemet mitt er at han som eier butikken ikke sender til Norge, dette er den eneste plassen de har akkuratt denne geneseren fordi "merket" ikke er så utbrett akkuratt nå. Det jeg lurer på er om det går ant å få den tilsendt til Norge uten at det koster skjorta? JetCarrier.no Lenke til kommentar
CookieY Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Er det noe vanskeligt og hvor mye kommer prisen på ca? antar jeg må betale moms og toll siden det er fra Canada og det skal inn i Norge. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 18. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 18. februar 2012 Det værste du kan gjøre er å bruke JetCarrier, ikke bare har de dyr frakt, men du må uansett betale moms og toll hvis du bruker dem. Bruk heller en private proxy fra styleforum. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå