wasco Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 It's a man's world Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Mye lekkert her ja.Godt behandlet også..selv om jeg sikler over disse Harley'ene;) Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Mye lekkert her ja.Godt behandlet også..selv om jeg sikler over disse Harley'ene;) Kunne vært morro med en Harly' nå når vårsola begynner begynner å tine bort vinteren. Men en slikt leketøy er nok litt utenfor mine økonomiske rammer 1 Lenke til kommentar
Atle Riska Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Artigt bilde med mye detaljer. Lurer litt på hvordan du behandler personen på bildet? Bruker du alle 3 expo på han også ? Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det var gutteværelset sitt, det kanskje. Fint laget. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Artigt bilde med mye detaljer. Lurer litt på hvordan du behandler personen på bildet? Bruker du alle 3 expo på han også ? Joda, jeg bruker alle 3 exsponeringene på personene også. Men det er etterbehandlingen i PS som har gitt bildet det spessielle uttrykket Lenke til kommentar
wasco Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Det var gutteværelset sitt, det kanskje. Fint laget. Takk for kommentaren Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Fin HDR og ett artig motiv. Tips: Synes vidvinkelfortegningen på høyre side og i taket ble litt feil / iriterende, så jeg tok meg friheten og rettet det i Camera distortion og synes personlig det ble mye bedre, men det er vel bare smak og behag. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 19. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2012 Fin HDR og ett artig motiv. Tips: Synes vidvinkelfortegningen på høyre side og i taket ble litt feil / iriterende, så jeg tok meg friheten og rettet det i Camera distortion og synes personlig det ble mye bedre, men det er vel bare smak og behag. Takk for kommentaren. Er enig med deg i at jeg nok kunne rettet opp fortegningene litt - men det får vi ta neste gang Lenke til kommentar
Karl-Ivar Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 God HDR, spennende bilde! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg