trn100 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Vi skal bytte nettverk og PC'er og har en del gamle komponenter som jeg ikke har lyst til å kaste dersom noen har lyst til å prøve seg... Dette gjelder TR nettverkskort, et par PC'er, muligens noen 17" Eizo skjermer, kabler, hub, en MPX2500 dial in multiplexer osv... Vi (firmaet) flytter 1'ste Oktober, og da kan du muligens også få med et dataskap med TR patchepanel mm... Forutsetningen er at du henter det i Oslo... Terje Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 jeg køper det, men da må det sendes Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Er ikke til salgs, men gis bort til den som henter... Nice try :-) Lenke til kommentar
bertie Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hva slags pc'er er det snakk om, og er det mulig å hente deler av det? bertie Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Hadde håpet at den som ev. var interresert hadde hentet alt... PC'ene er 'gamle' 166Mhz IBM maskiner... Vet ikke hvor mange jeg har som er komplette, men det er i allfeall en 2-3 stykker... Sikkert fine som Linux/Brannmurer... Er også mulig det kommer til å omfatte noen skrivere etter 1'ste oktober, både laser og matrix... Lenke til kommentar
Nicon Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Jeg bor i Oslo og vil kanskje ha det, men kan du legge ut en fullstendig liste over hva som gis bort? Hva menere du med TR nettverkskort? Er det sånne med koaxial tilkobling? En liste er alt jeg ber om, så kan jeg kanskje hente det.. Hvis du ikke vil legge ut listen kan du sende meg en PM. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 TR = Token ring 4/16... Kan du ikke heller ringe meg på mandag og ev. komme over å ta en titt? Vi holder til på Bryn... http://www.fag.no Lenke til kommentar
enden Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 skulle gjerne ha bruk for en maskin, skjerm + div annet stæsj hvis du har noe til overs Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Om noen er seriøst interressert bør de ta en tur over... Token Ring er tunge greier og kanskje lite aktuelt i dag, men jeg hater som sagt å kaste ting... Serveren har jeg imidlertid bestemt meg for å ta med hjem selv... Diger IBM server med 5 SCSI disker i Raid... ;-) Ok, jeg kommer til å kaste det hele om ingen er interressert... Det var det som var poenget... Synes det bare er synd om noen har lyst til å eksperimentere litt.... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Er det bare å stikke innom når som helst? Er mulig intressert tingene....vil gjerne se først. Hvem skal jeg spørre etter i såfall? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Skal på et møte kl. 10 Mandag, men ring og spør etter Terje på 23249346 så ordner det seg... :-) Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Men man kan først få tingene 1'ste Oktober? eller når som helst bare man kommer og henter det? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 De gamle PC'ene og skjermene samt TR utstyret kan hentes når som helst... Om man også ønsker skapet mm blir dette først ledig i Oktober...... Lenke til kommentar
Makky Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Men er skjermene like gamle som maskinene? Kan jeg eventuelt komme i morgen? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 Skjermene er også like gamle... I morgen er jeg som sagt ikke på jobb, men om du tar deg en tur på Mandag... Det hele kommer til å kastes om ingen er interresert... Take it or leave it.... Ingen garanti, ingen reklamasjonsmuligheter... Alt eller ingenting... Om du virkelig er interressert, ring meg på Mandag og kom ev. over for å ta en titt.... Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei hei, jeg tar gjerne et par 17" skjermer, en hub eller to, og et par ledninger dersom det er noe igjen Kan komme og hente på mandag eller tirsdag. Er det fortsatt 23249346 jeg skal ringe? Forresten, det var et meget flott tilbud Lenke til kommentar
C_f Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Det hele kommer til å kastes om ingen er interresert... Take it or leave it.... Ingen garanti, ingen reklamasjonsmuligheter... Alt eller ingenting... Om du virkelig er interressert, ring meg på Mandag og kom ev. over for å ta en titt.... Må du si at det blir kastet, om og om igjen ?? Kan jo bli kø, hos deg. Kommer bort på mandag, jeg Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 noen i bergen som kan stille opp mot dette? må være noen som vil være ennå litt snillere her i denne delen av norge også Lenke til kommentar
Asbjørn² Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 noen i bergen som kan stille opp mot dette? Ikke glem Stavanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå