Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Gir bort TR nettverk til den som henter i Oslo...

Anbefalte innlegg

Vi skal bytte nettverk og PC'er og har en del gamle komponenter som jeg ikke har lyst til å kaste dersom noen har lyst til å prøve seg...

Dette gjelder TR nettverkskort, et par PC'er, muligens noen 17" Eizo skjermer, kabler, hub, en MPX2500 dial in multiplexer osv... Vi (firmaet) flytter 1'ste Oktober, og da kan du muligens også få med et dataskap med TR patchepanel mm... Forutsetningen er at du henter det i Oslo...

Terje

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde håpet at den som ev. var interresert hadde hentet alt...

PC'ene er 'gamle' 166Mhz IBM maskiner... Vet ikke hvor mange jeg har som er komplette, men det er i allfeall en 2-3 stykker... Sikkert fine som Linux/Brannmurer...

Er også mulig det kommer til å omfatte noen skrivere etter 1'ste oktober, både laser og matrix...

Lenke til kommentar

Jeg bor i Oslo og vil kanskje ha det, men kan du legge ut en fullstendig liste over hva som gis bort?

Hva menere du med TR nettverkskort? Er det sånne med koaxial tilkobling?

En liste er alt jeg ber om, så kan jeg kanskje hente det..

Hvis du ikke vil legge ut listen kan du sende meg en PM.

Lenke til kommentar

Om noen er seriøst interressert bør de ta en tur over... Token Ring er tunge greier og kanskje lite aktuelt i dag, men jeg hater som sagt å kaste ting... Serveren har jeg imidlertid bestemt meg for å ta med hjem selv...

Diger IBM server med 5 SCSI disker i Raid... ;-)

Ok, jeg kommer til å kaste det hele om ingen er interressert... Det var det som var poenget... Synes det bare er synd om noen har lyst til å eksperimentere litt....

Lenke til kommentar

Skjermene er også like gamle...

I morgen er jeg som sagt ikke på jobb, men om du tar deg en tur på Mandag...

Det hele kommer til å kastes om ingen er interresert... Take it or leave it.... Ingen garanti, ingen reklamasjonsmuligheter... Alt eller ingenting...

Om du virkelig er interressert, ring meg på Mandag og kom ev. over for å ta en titt....

Lenke til kommentar
Det hele kommer til å kastes om ingen er interresert... Take it or leave it.... Ingen garanti, ingen reklamasjonsmuligheter... Alt eller ingenting...

Om du virkelig er interressert, ring meg på Mandag og kom ev. over for å ta en titt....

Må du si at det blir kastet, om og om igjen ??

:)

Kan jo bli kø, hos deg.

Kommer bort på mandag, jeg

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...