xRun Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hei. Emnet sier det meste. Det jeg lurer på er om folk som har handlet på nett vil fortelle sin erfaring om leveringstid. Jeg er ikke ute etter folks erfaringer med selve nettbutikkens servicenivå og sånne ting, her tenker jeg først og fremst på dere som har fulgt med på tracking. Dere som har sett når pakken ankom transportør (f.eks. Posten) for sending, og hvor lang tid det deretter tok før den ankom enten på postkontor/utleveringssted, eller direkte på dør. Teoretisk eksempel: Jeg bestilte en pakke hos cdon.no onsdag kveld. Sendt med Posten. Registrert hos posten Oslo torsdag ettermiddag, og angitt som "innlevert til terminal og videresendt" fredag morgen 07:21. Ankommet omlastingssentral i Bergen lørdag morgen 06:48, klar til henting i "post i butikk" i Eidsvåg lørdag 11:30. Dermed kan folk bruke denne tråden med reelle eksempler som en pekepinn om når de kan regne med å få det de har handlet på nett. Lenke til kommentar
Sandedk Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Bruker mest Tollpost. Varer bestilt fra Netshop før kl 15 er i Drammen dagen etter kl 10. Post i butikk. Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Med posten tar det så godt som alltid samme tiden for å få pakken. 1 dag sendes den, så er den innom 2 andre steder som tar en dag hver før den er her fjerde dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå