Garrian Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Hei, Jeg har lenge hatt Postbanken LeveUng konto (Visa Electron), men jeg har nå nettopp fylt 18år og lurer i den forbindelse på hvilken bank jeg burde velge når jeg nå skal skaffe meg kredittkort. Jeg vet ikke helt hva jeg bør tenke på osv, hva er billigst osv? Jeg er forsåvidt fornøyd med postbanken og ønsker derfor å forbi kunde der dersom ingen har bedre forslag. Takk for svar Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvorfor kredittkort? Det er som regel en veldig dårlig ide for unge folk. Er ikke vanlig bankkort/debetkort greit da? 1 Lenke til kommentar
Garrian Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 Har ikke så mye peiling på området ser du, "bankkkort" kan de også brukes til netthandel osv? Isåfall er det nok bankkort jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Dr. Brodsky Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Ja, det kan de. Pengene blir da trukket fra kontoen din, i motsetning til kredittkort hvor du bruker penger som ikke er dine. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 DNB har ganske gode betingelser hvis du er student. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg bruker nordea med deres "check in"-program (ungdomsprogram, 18-26 år) og er utrolig fornøyd med det. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Jeg har DNB (tidl. Postbanken) og er veldig fornøyd, både med kundeservice, rentesatser, nettbank og generelt. Har da bruks/lønnskonto, kaptitalkonto (høyrente), BSU, BSU 2.0, en felleskonto med min samboer og mastercard med 10.000 i kreditt (greit å ha i bakhånd, men brukes aldri) Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Skandiabanken eller Handelsbanken. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå